اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) مطرح کرد

اتحاد و همدلی ایجاد شده توسط سپاه عامل سربلندی ایران در صحنه بین‌الملل

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اتحاد و همدلی که سپاه و بسیج در بین آحاد مردم برقرار کرده است عامل اصلی موفقیت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی است.

اتحاد و همدلی ایجاد شده توسط سپاه عامل سربلندی ایران در صحنه بین‌الملل

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خرمدل صبح امروز در مراسم افتتاح حوزه مقاومت امام خامنه‌ای و حضرت زینب(س) عالی‌شهر بوشهر گفت: وجود بسیج و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی می‌تواند نظام مقدس ایران اسلامی را در برابر هجمه‌ها استکبار جهانی بیمه و یاری کند.

خرمدل افزود: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج در راستای انقلاب، نظام و دستاوردهای آن بوده به همین دلیل این حرکت مقدس و شکست‌ناپذیر است.

وی بیان داشت: بسیج و سپاه با جان‌نثاری‌ها، خون دل خوردن‌های شهدا، رزمندگان، امام(ره) و امام خامنه‌ای بدست آمده است لذا باید آن را با جان و دل حفظ و با تمام وجود از آن دفاع کرد.

خرمدل با بیان اینکه بسیج نقطه اوج وحدت و همدلی است، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی که سپاه و بسیج در بین آحاد مردم برقرار کرده است عامل اصلی موفقیت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی است.

وی بسیج را اکسیر اتحاد و همدلی معرفی و تاکید کرد: جذب و سازماندهی نیروهای جوان و با نشاط از اهداف بسیج است اما هنر بسیج آنجا نمایان می‌شود که این نیروها را از لحاظ نظامی و معنوی آماده نگه دارد.

در این آیین سروان پاسدار احمد زیارتی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت امام خامنه‌ای و پروین سلیمی‌فر به عنوان فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب(س) شهر عالی‌شهر معرفی شدند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول