اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

گلستان برای استفاده از دستگاه زباله‎سوز پیشتاز اما ناموفق بود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: گلستان از جمله استان‌هایی بود که در زمینه دفع زباله‌های بیمارستانی زود اقدام کرد اما کار تجهیز به دلیل اشتباه در سطح ملی به تعویق افتاد.

گلستان برای استفاده از دستگاه زباله‎سوز پیشتاز اما ناموفق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دومین روز از هفته سلامت اظهار داشت: به دلیل اشتباهی که در سطح ملی رخ داد، دستگاه‎هایی به شکل گلوبال از شرکت‎های خارجی تجهیزات را خریداری کردند و یک معضل حقوقی در این راستا برای دستگاه ایجاد شد و کار تجهیز بیمارستان‎ها به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه مشکل حقوقی همچنان با برخی بیمارستان‎ها وجود دارد، تصریح کرد: این مهم در سال 93 پیش‎بینی شده تا بیمارستان‎هایی که دستگاه زباله‎سوز ندارند شناسایی شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر پیش‎نویس‎ها آماده است و شرکت‎های داخلی که قرار است در این زمینه همکاری کنند نشانه‎گذاری شده و در اطلاعیه‎ای عام قیمت‎ها اعلام می‎شود تا دستگاه‎ها را خریداری و وارد چرخه خدمت کنیم.

محمدی با ابراز امیدواری از اینکه تا دو الی سه ماه آینده دستگاه زباله‎سوز برای بیمارستان‎ها محقق می‎شود، خاطرنشان کرد: این مهم یک مطالبه اجتماعی محسوب می‎شود.

وی یادآور شد: در داخل نظام سلامت استفاده از این دستگاه به عنوان یک ارزش برای اعتباربخشی و درجه‎بندی بیمارستان‎ها لحاظ می‎شود لذا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بیمارستان‎های گلستان از ارزش و اعتبارات لازم برخوردار شوند.

انتهای پیام/83001/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول