اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

‌بائو: از تراکتورسازی می‌روم‌

‌بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز خبر از جدایی خود از این تیم داد و گفت‌: من طلب زیادی از باشگاه تراکتورسازی دارم، ولی علت جدایی من مشکلات خانوادگی است.

‌بائو: از تراکتورسازی می‌روم‌

میثم بائو ‌امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به دلیل مشکلات خانوادگی امکان حضورم در تبریز نبوده و به احتمال فراوان دیدار برابر لخویا آخرین بازی من در تیم تراکتورسازی بود.

هافبک سابق تیم‌های استقلال تهران و شهرداری تبریز افزود: من طلب زیادی از باشگاه تراکتورسازی دارم، ولی علت جدایی من مشکلات خانوادگی است.

بائو در مورد بازی تراکتورسازی با لخویا گفت: در نیمه دوم بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و بر بازی نیز تسلط داشتیم‌، اما متاسفاته توپ‌های ما گل نشده و  لخویا اصلا موقعیتی نداشت و اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد به یک پیروزی پرگل برابر این تیم قطری دست می‌یافتیم.

وی در مورد گل تیم مهمان گفت: در آن صحنه با وجود لغزندگی میدان اسدی توپ را دفع کرد و اصلا خطایی صورت نگرفت و داور در این صحنه به اشتباه پنالتی علیه تراکتورسازی اعلام کرد.

میثم بائو سال گذشته با نظر مجید جلالی به تیم تراکتورسازی پیوست، اما طول فصل اکثرا نیمکت‌نشین بوده و یا در اواخر بازی وارد میدان می‌شد. وی حتی در یک مقطع توسط جلالی از تیم تراکتورسازی کنار گذاشته شد.

بائو متولد 1362 قائم شهر بوده و سابقه بازی در تیم های شموشک نوشهر، استقلال تهران،الشعب امارات، راه آهن تهران، ابومسلم مشهد،پرسپولیس تهران، شهرداری تبریز و تراکتورسازی تبریز را در کارنامه خود دارد.

در کارنامه وی شش بازی ملی نیز به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/60002/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول