اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نگرانی واشنگتن از برگزاری رزمایش نظامی روسیه در مناطق مرزی با اوکراین

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که تلاش می‌کند تا با همتای روسی خود تماس برقرار کرده و نگرانی مقامات واشنگتن در مورد برگزاری مانور نظامی ارتش روسیه در مناطق مرزی با اوکراین را شخصا به اطلاع وی برساند.

نگرانی واشنگتن از برگزاری رزمایش نظامی روسیه در مناطق مرزی با اوکراین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "چاک هیگل" وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که سعی دارد تا با "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه تماس برقرار کند تا با وی در خصوص اوضاع متشنج در مناطق مرزی روسیه و اوکراین گفت‌وگو کند.

بر اساس اطلاعات رسیده، هیگل شب گذشته در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در جریان سفر روز پنج شنبه خود  به مکزیکوسیتی به این مسئله اشاره کرد و یادآور شد که فعالیت ارتش روسیه در مناطق مرزی اوکراین باعث نگرانی شدید مقامات واشنگتن شده است.

وزیر دفاع روسیه روز پنج شنبه از آغاز تمرینات نظامی گروه‌های تاکتیکی ارتش این کشور در مناطق مرزی جنوبی و غربی در رابطه با وضعیت بوجود آمده در شرق و جنوب اوکراین خبر داد.

"بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد هم خواستار آن شد که به هر قیمت باید از درگیری نظامی در اوکراین ممانعت شود. وی از همه طرفین مناقشه در این کشور خواست تا از خشونت و اقدامات تحریک آمیز دست برداشته و راهی برای کاهش وخامت اوضاع پیدا کنند

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول