اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی تحولات مهمی در زمینه صندوق‌های قرض‌الحسنه اتفاق می‌افتد

موقتی‌بودن مجوز فعالیت تمام صندوق‌های قرض‌الحسنه در کشور

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مجوز فعالیت تمام صندوق‌های قرض‌الحسنه موجود در کشور و استان موقتی بوده و به زودی در این زمینه شاهد تحولات مهم خواهیم بود.

موقتی‌بودن مجوز فعالیت تمام صندوق‌های قرض‌الحسنه در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری‌خیابانی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان و مشاوران حقوقی ادارات دولتی در دادگستری استان، وجود صندوق‌های قرض‌الحسنه متعدد را یکی از معضلات مهم جامعه دانست و افزود: دولت تدبیر و امید باید با راهکارهای مقتضی جلوی رشد قارچ‌گونه این مؤسسات را بگیرد.

وی گفت: بدون تردید با اتمام مهلت و مجوزهای موقت فعالیت، بانک مرکزی فعالیت آنها را غیرقانونی اعلام خواهد کرد.

شبستری خیابانی یادآوری کرد: از این‌رو در مورد اصلاح قانون صدور مجوز برای این مؤسسات باید چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه لازمه این امر را کسب اطلاعات دقیق دانست و گفت: باید دید در چه زمینه‌هایی وقوع جرم بیشتر است تا نسبت به پیشگیری از آن که سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند، اقدام لازم را انجام داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص دعاوی مربوط به دستگاه‌های دولتی نیز اظهار کرد: مدیران کل ادارات و سازمان‌های دولتی موظف هستند موضوع را به استانداری انتقال و اطلاع دهند تا استانداری نسبت به حل و فصل دعاوی اقدام کند.

مسعودی‌فر سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پرونده‌های دادگستری اعم از حقوقی یا کیفری مربوط به ادارات دولتی و سازمان‌های عمومی است، گفت: برای ارتقای سطح هماهنگی و همکاری دستگاه‌های دولتی و عمومی در جهت پیشگیری از وقوع جرم این نشست برگزار شده است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول