اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

اردبیل طی 6 سال آینده نیاز جدی به قطار شهری دارد

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهر اردبیل با این توسعه‌ یافتگی در شش سال آینده برای رهایی از مشکلات ترافیکی نیاز جدی و مبرم به توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه قطار شهری دارد.

اردبیل طی 6 سال آینده نیاز جدی به قطار شهری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: خیابان‌ها و کوچه‌های شهر اردبیل با توجه به حجم تردد‌ها جوابگوی بار ترافیکی شهر نیست و استفاده مضاعف از این معابر به عنوان پارکینگ مشکلات جدی را به وجود آورده است که امیدواریم با کمک دولت و مسئولان استانی شهرداری بتواند مطالعات و اجرای طرح قطار شهری را انجام دهد.

وی خواستار حل مشکل باغ شریعت و استفاده شهروندان از این فضای مناسب طبیعی شهر اردبیل شد و خاطرنشان کرد: این منطقه با مشکل مالکیت و تصرف روبه‌رو شده که امیدواریم دستگاه قضا حکم نهایی را در این زمینه صادر کند تا شهرداری در تصرف و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فضای تفریحی و گردشگری خود در این منطقه اقدام لازم را انجام دهد.

رئیس شورای شهر اردبیل در مورد طرح تعریض و عقب‌نشینی محدوده خیابان امام در حد فاصل میدان ارتش تا ایستگاه سرعین گفت: اگر این تعریض با عقب‌نشینی پادگان ارتش و پرداخت 8 میلیارد تومان از سوی شهرداری به حساب ارتش در سال‌های گذشته انجام می‌شد تاکنون در این امر تسهیل ایجاد می‌شد اما همچنان این پروسه متوقف شده و عملیات اجرایی خاص در این زمینه انجام نمی‌شود.

سرداری به ساخت و سازهای داخل پادگان ارتش بدون پرداخت هزینه پروانه اشاره کرد و یادآور شد: با محاسبه کل ارقام می‌توان به شکل تهاتری عمل کرد تا هم حق و حقوق شهرداری و هم ارتش حفظ شده و این تعریض به سرعت انجام شود.

این مسئول تصریح کرد: برای تکمیل رینگ شهری اردبیل احداث پل قدس به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا ظرف روزهای آینده آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که این پروژه با حمایت همه جانبه مسئولان امر در سریع‌ترین زمان به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود افزود: برای اجرای این پروژه باید تاسیسات شهری و برخی از زیر‌بناها جابه‌جا شود چرا که ادارات خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز و تلفن هماهنگی‌های لازم را در جابه‌جایی تاسیسات انجام داده و کار به یک سرانجام واقعی برسد.

انتهای پیام/62004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول