اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاهی در بنیاد نخبگان/

دستاوردهای علمی نخبگان یزدی به نمایش درآمد

در نمایشگاهی که امروز به مناسبت سفر معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در استان یزد برپا شد، نمایشگاهی در بنیاد نخبگان این استان افتتاح شد و دستاوردهای علمی نخبگان یزدی در آن به نمایش درآمد.

دستاوردهای علمی نخبگان یزدی به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این نمایشگاه که عصر امروز مورد بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور قرار گرفت، جدیدترین دستاوردهای علمی نخبگان، مخترعان و مبتکران استان یزد به نمایش درآمد.

در این نمایشگاه دستاوردهای علمی از جمله انواع محصولات شیمیایی، رنگ‌های عایق نامرئی، شوینده‌ها و ... به نمایش گذاشته شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از این نمایشگاه، یزد را از شهرهای نخبه‌خیز استان یزد خواند و گفت: اگر مشکلات مخترعان رفع شود، به طور قطع پیشرفت آنها چشمگیرتر خواهد بود.

سورنا ستاری پس از بازدید از این نمایشگاه در جمع نخبگان استان یزد حاضر شد و ضمن شنیدن مشکلات آنها، از تصمیم‌های جدید و ابلاغ آیین‌نامه‌های جدید در حوزه نخبگان و پارک‌های علم و فناوری خبر داد.

این نمایشگاه به مدت یک روز در بنیاد نخبگان استان یزد دایر است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز به دنبال سفر خود به استان یزد، ضمن بازدید از بیمارستان قلب یزد، افتتاح مرکز دیابت استان یزد و شرکت در جلسه پارک علم و فناوری، در جمع نخبگان نیز حضور یافت و پس از آن به جمع دانشجویان دانشگاه آزاد یزد رفت و هم‌اکنون در استانداری یزد با استاندار و مسئولان استان در حال برگزاری جلسه است.

انتهای پیام/2464/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول