اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها:

«ناصر پیروی» شهید راه مبارزه با مفاسد اقتصادی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری گفت: «ناصر پیروی» شهید راه مبارزه با مفاسد اقتصادی و حافظ انفال الهی است.

«ناصر پیروی» شهید راه مبارزه با مفاسد اقتصادی است

حجت‌الاسلام سید مصطفی طباطبایی‌نژاد در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید ناصر پیروی رئیس اسبق منابع طبیعی ماسال که ناجوانمردانه حدود 13 سال پیش به شهادت رسید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت کار و کارگری را میراث انبیا الهی دانست و اظهار کرد: هر کس در هر پست و مقامی باید کار کند و زحمت بکشد.

وی با بیان اینکه برخی افراد با رسیدن به پست و مقام دست از کار و تلاش می‌کشند، افزود: این امر یکی از معضلات اقتصادی کشور است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کار از منظر اسلام و امام راحل را دارای ویژگی‌هایی خواند و گفت: کار خوب باید موجب سلامتی روحی و جسمی در فرد شود.

وی با اشاره به اینکه برطرف شدن وابستگی از دیگران جزو ویژگی‌های کار خوب است، ادامه داد: با کار و تلاش و افزایش تولید در کشور دشمنان ناگزیر دست از تحریم‌ها می‌کشند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به شهادت مظلومانه «ناصر پیروی» در راه حفاظت از انفال الهی، اضافه کرد: شهید پیروی در راه مبارزه با مفاسد اقتصادی به شهادت رسید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها فعالیت خالصانه را رمز ماندگاری افراد خواند و گفت: شهید پیروی در راه حفظ و حراست از وظایفی که به‌عهده داشت با مفاسد به مقابله برخاست و در این راه خون خود را نثار کرد.

این مسئول با اشاره به تاریخ رشادت‌ها در گیلان خاطرنشان کرد: در عصر حاضر در گیلان تاکنون دو سر بریده شده است.

وی با بیان اینکه نخست سر میرزا کوچک خان جنگلی بود که در راه دفاع از وطن و اسلام بریده شد، افزود: داستان شهادت شهید پیروی نیز بسیار مظلومانه است و دل هر شنونده‌ای را به درد می‌آورد.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: داستان غم‌انگیز این شهادت‌ها و توجه به وجود افراد پلیدی که برای رسیدن به مقاصد شوم خود دست به هر کاری می‌زنند باید مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها جنگل را یکی از بهترین نعمت‌های خدا برای همه انسان‌ها دانست و گفت: بخش بزرگی از این انفال الهی در گیلان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه امسال با توجه به نامگذاری مقام معظم رهبری همه باید با عزم و مدیریت بیشتر کار کنند، یادآور شد: در راه کارکردن و چرخاندن چرخ‌های توسعه کشور باید خواست خدا را بر خواست خود و دشمن ترجیح دهیم یعنی همان کاری که شهید پیروی انجام داد.

وی اقتصاد و فرهنگ را دو مقوله گره خورده به یکدیگر عنوان کرد و گفت: کار و تلاش با توجه به معنویات و اخلاص می‌تواند مقدمه‌ای برای آخرت انسان باشد.

طباطبایی‌نژاد از اعطای پاداش به کارمندان مرد اداره کل منابع طبیعی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر خبر داد.

به گزارش فارس ناصر پیروی، جنگلبان و رئیس اداره منابع طبیعی ماسال بود که به دلیل امتناع از برآوردن خواسته‌های گروهی سودجو به طور مظلومانه‌ای به شهادت رسید.

انتهای پیام/84002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول