اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورا اعلام کرد

احداث بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب ایران در جنوب غرب تهران

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب در ایران در اراضی جنوب غرب تهران احداث می‌شود.

احداث بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب ایران در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، محمد حقانی اعلام کرد: تصفیه خانه فیروز بهرام با ظرفیت تصفیه فاضلاب مسکونی بیش از 3 میلیون نفر، در 45 هکتار احداث می شود.

به گفته او این تصمیم در نشست اخیر کارگروه آب و خاک وابسته به کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و با حضور مسئولان شرکت آبفای تهران، اداره کل حریم شهرداری و شهرداری منطقه 18 گرفته شده است.

پیش از این، اداره کل حریم شهرداری و شهرداری منطقه 18 به دلیل قرار گرفتن اراضی این تصفیه خانه در داخل حریم شهر تهران، با احداث این تصفیه خانه مخالفت کرده بودند، ولی آنها با توضیحات ارائه شده از محمد حقانی درباره نیاز ساکنان غرب و جنوب غرب تهران به این تصفیه خانه، توجیه شدند و مقرر شد شرکت آب و فاضلاب تهران، اقدامات لازم را در این باره شروع کند.

منابع مالی این طرح عظیم ملی با مشارکت بانک توسعه اسلامی تامین شده است و کلنگ احداث این تصفیه خانه به زودی به زمین زده می شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول