اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رانکوه:

رانکوه از امکانات اولیه شهری محروم است

شهردار رانکوه املش گفت: رانکوه از حداقل امکانات شهری برای پیشرفت و توسعه محروم است.

رانکوه از امکانات اولیه شهری محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، امین رشیدی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعامل اعضای شورای شهر با مجموعه شهرداری موجب تسهیل در روند اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری رانکوه شده است.

وی از بودجه 9 میلیارد و 600 میلیون ریالی این شهرداری در سال 93 خبر داد و افزود: این میزان بودجه نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

شهردار رانکوه آسفالت یک‌هزار و 500 متر مربع در ورودی شهر، ساخت آلاچیق و کمپینگ موقت در ساحل کیارود، لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی و بازسازی میدان در اسماعیل‌گوابر را از عملکرد چهار ماه شهرداری رانکوه عنوان کرد.

وی بهسازی میدان ولایت، نصب تابلوی یادمان شهدا در ورودی شهر و گلزار شهدا، نصب حدود 120 سطل زباله و بهسازی فاز نخست استخر آسیاب‌سران را از دیگر اقدام‌های شهرداری رانکوه برشمرد.

رشیدی‌نژاد، آسفالت در سه نقطه شهر رانکوه شامل اسماعیل‌گوابر‌ ـ آسیاب‌سران و شبخوسلات، آسفالت خیابان شهید رجایی، ادامه پیاده‌روسازی سطح شهر، تفکیک زباله از مبدأ، احداث ساختمان آتش‌نشانی و بازگشایی خیابان سلامت را از برنامه‌های در دست اقدام این شهرداری ذکر کرد.

وی ادامه داد: بازنگری طرح جامع شهری و تسریع در صدور سند مالکیت، خریداری ماشین‌آلات شهرداری، اجرای فاز دوم استخر آسیاب‌سران، تعریض خیابان شهدا در مزار شهدا و ... از دیگر پروژه‌های در دست اجرا است.

این مسئول با اشاره به وضعیت نامناسب پل ورودی شهر، تصریح کرد: این پل از نقاط حادثه‌خیز منطقه محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت و ترانزیتی بودن مسیر از مسئولان انتظار می‌رود برای تعریض و بهبود وضعیت پل ما را یاری کنند.

وی از افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی و پایگاه بسیج کارکنان شهرداری به‌زودی خبر داد.

رشیدی‌نژاد، با اشاره به اینکه شهرداری رانکوه از سال 82 تاسیس شده است ، گفت: این شهر برای توسعه، پیشرفت و آبادانی نیازمند به امکانات اولیه است.

وی خواستار احداث درمانگاه شبانه‌روزی، بانک ملی و استقرار اداره‌هایی مانند آموزش و پرورش، حوزه قضایی و ... در این شهر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رانکوه نیز در ادامه نشست مذکور با بیان اینکه رانکوه شهری مظلوم و فراموش شده در سطح گیلان است، اظهار کرد: از برنامه‌های مهم اعضای شورا فراهم کردن بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه است.

محمد گلباز، سنددار کردن املاک و تغییر کاربری اراضی را از مهم‌ترین اقدام‌های موثر در جذب سرمایه‌گذار منطقه ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول