اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال:

شهید مطهری تفکری ناب در بطن جامعه بود

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: شهید مرتضی مطهری تفکری ناب در بطن جامعه بود.

شهید مطهری تفکری ناب در بطن جامعه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین علیپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید علم و اندیشه شهید مرتضی مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال اظهار داشت: اول معلم جهان خداوند باری تعالی است که معلم بشریت بوده و ائمه اطهار نیز این مسئولیت بزرگ را بر عهده داشته و ما نیز افتخار داریم که در این شغل خدمت می‌کنیم.

وی هدایتگری و بصیرت‌بخشی را وظیفه اصلی معلمان دانست و گفت: همین هدایتگری‌ها است که اکنون شاهد نسل پویا و علمی در کشور هستیم.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال با اشاره به شعار سال 93 گفت: اگر شعار امسال تلفیقی از اقتصاد و فرهنگ در کنار هم است اهمیت موضوع را نشان می‌دهد و امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال 12 درصد از اعتبارات کل دانشگاه را که از محل درآمدهای غیرشهریه‌ای کسب شده در مسیر اقتصاد مقاومتی به کار خواهد گرفت.

علیپور با تقدیر از بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال خاطرنشان کرد: در بحث فرهنگی نیز با همکاری تمامی اساتید دانشگاه حوزه بسیج اساتید فعالیت چشمگیری داشته و رتبه اول استان در حوزه بسیج اساتید و فعالیت‌های آن برای دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال است.

این مسئول افزود: بودجه دانشگاه امسال هشت درصد افزایش یافته و ما سعی خواهیم کرد برنامه‌های محوری فرهنگی و اقتصادی در کنار هم پیش برود.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال از تشکیل کمیته راهبری اقتصاد و آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال خبر داد و یادآور شد: این کمیته با برنامه‌ای منسجم با کمک اساتید و هیئت‌‌های علمی این دانشگاه در موازین اقتصاد مقاومتی و شعار سال حرکت خواهند کرد.

علیپور در پایان سخنان خود از راه‌اندازی نمایشگاه انرژی هسته‌ای و دستاوردهای آن با همکاری و پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در شهرستان خلخال و در محل دانشگاه آزاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم همچنین پیام نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به معلمان، اساتید و مربیان آموزشی و هیئت‌های علمی قرائت شد که در بخشی از این پیام از تلاش‌های ارزنده این قشر زحمتکش تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از 150 استاد دانشگاه و هیئت‌‌های علمی و کادر آموزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول