اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گیگز: افت کیفی و نداشتن تمرکز منجر به شکست‌مان شد

سرمربی موقت منچستریونایتد افت کیفی نمایش تیمش و نداشتن تمرکز را دلیل شکست این تیم عنوان کرد.

گیگز: افت کیفی و نداشتن تمرکز منجر به شکست‌مان شد

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در خانه خودی مقابل ساندرلند هم تن به شکست یک بر صفر داد.

تنها گل این دیدار را سباستین لارسن در دقیقه 30 وارد دروازه یونایتدها کرد تا تیمش را 35 امتیازی کرده و به رده هفدهم برساند. منچستریونایتد هم با 60 امتیاز رده هفتم را در اختیار گرفته و آخرین شانس خود برای رسیدن به لیگ اروپا را هم از دست داد.

رایان گیگز در مورد این دیدار گفت: هنوز هم فکر می‌کنم کیفیت بازیکنان ما آنقدر هست که بتوانیم تیم‌ها را شکست دادیم. این موضوع را هفته گذشته و با پیروزی چهار بر صفر مقابل نورویچ نشان دادیم اما نتوانستیم در این دیدار آن را تکرار کنیم. شاید به خاطر عدم اعتماد به نفس و نداشتن تمرکز بود. دلیل واقعی این اتفاق را نمی‌دانم. به نظرم کیفیت عملکرد بازیکنان در نیم ساعت پایانی به شدت پایین آمده بود. در نیمه نخست چندین حرکت خوب و سانترهای عالی انجام دادیم اما به اندازه کافی بازیکن تهاجمی در محوطه جریمه حریف نداشتیم تا آنها را بدل به گل کنیم.

گیگز افزود: نیمه دوم کنترل همه چیز را در اختیار داشتیم اما در نهایت موفق نشدیم پاس‌های کلیدی‌مان که منجر به گل شود را به یکدیگر برسانیم. شکی ندارم که حداقل شایستگی ما در این دیدار زدن یک گل بود، در حالی که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. افت کیفیت و افت تمرکز در نیم ساعت پایانی همه چیز را خراب کرد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول