اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد تاکید کرد

لزوم ساخت هرچه سریع‌تر بیمارستان دوم لامرد

عضو هیئت امنای بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد خواستار ساخت هرچه سریع‌تر بیمارستان دوم در این شهر شد.

لزوم ساخت هرچه سریع‌تر بیمارستان دوم لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، غلام‌عباس زارعی عصر امروز در نشست اعضای هیئت امنای بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) با فرماندار این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید جنگ آور فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ساخت بیمارستان دوم شهر لامرد بسیار ضروری است چراکه اگر امروز کلنگ‌زنی آن انجام شود 10 سال دیگر جواب خواهد دارد و هرچه سریع‌تر باید به این موضوع مهم ورود پیدا کنیم.

وی افزود: اگر موضوع ساخت بیمارستان دوم با تاخیر انجام شود دچار مشکل خواهیم شد.

عضو هیئت امنای بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد با بیان اینکه امروز این شهرستان به لحاظ موقعیت استراتژیک به ویژه در زمینه نفت و گاز در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد، گفت: باید حمایت‌های بهداشتی و درمانی از سوی وزارت نفت در سطح لامرد انجام شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری فارس در دولت نهم ادامه داد: ما امروز از مسجد و حسینیه‌سازی بی‌نیاز شده‌ایم و تمام نگاه‌ها باید به سوی آن باشد که مسئولان را در عرصه بهداشت و درمان همیاری کنیم.

زارعی خاطرنشان کرد: در زمان قدیم مردم محروم از بهداشت و درمان لامرد به بیمارستان نفت آبادان مراجعه می‌کردند چراکه یک بیمارستان بسیار فعال و مجهز در سطح کشور بود.

وی اضافه کرد: امروز لامرد از آلودگی و معایب نفتی و گاز متضرر می‌شود و چه اشکالی دارد که یک بیمارستان با عنوان بیمارستان نفت در لامرد ساخته شود و این حق مسلم مردم این شهرستان است.

زارعی تصریح کرد: اگر هماهنگی و انسجام در عرصه بهداشت و درمان لامرد وجود داشته باشد به‌یقین موفق خواهیم شد.

دیگر عضو هیئت امنای بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد نیز با بیان اینکه بیمارستان امانت مردم به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت‌های هیئت امنا جلب مشارکت‌های مردمی بوده و سرمایه‌هایی که دارای شک و شبهه از سوی برخی افراد باشد را نمی‌گذاریم وارد بیمارستان لامرد شود.

داود ایرانی تصریح کرد: هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند در مدیریت بیمارستان تغییر و تحول ایجاد کند اما مدیر بیمارستان به دلیل مشکلات بالای مدیریتی بیش از دو سال نمی‌تواند ادامه دهد.

مدیر پیشین بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد در ادامه سخنان خود بیان داشت: هیئت امنای این بیمارستان بیشترین بعد حمایتی و پشتیبانی را دارد که از نعمت این مقبولیت استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول