اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

هجدهمین شهردار مهربان آمد

شورای اسلامی شهر مهربان در دوره چهارم، هجدهمین شهردار مهربان و دومین شهردار منتخب خود را برگزید.

هجدهمین شهردار مهربان آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ظهر امروز در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر مهربان دوره چهارم که به صورت فوق‌العاده در محل تشکیل جلسات دائمی شورا برگزار شد، سعید حیدری با حضور در جلسه شورا ضمن ارائه برنامه‌های خود به سئوالات مطرح شده از طرف اعضای شورای اسلامی شهر مهربان پاسخ گفت و در نهایت رأی‌گیری برای انتخاب شهردار جدید مهربان به عمل آمد و انتخاب سعید حیدری به عنوان شهردار جدید مهربان با پنج رأی موافق تمام اعضای شورای اسلامی شهر مهربان به تصویب رسید.

سعید حیدری هجدهمین شهردار مهربان پس از تاسیس شهرداری مهربان از سال 1341 است. همچنین سعید حیدری بعد از جواد سالک، علی احمدی، کریم ترکیبی،  عبدالهی جودت و بابک شریفی ششمین شهردار منتخب شورای اسلامی شهر مهربان از تاریخ آغاز فعالیت شورا از سال 1378 است.

مرحوم عسگر قنبری مهربانی که خدمات ماندگاری از خویش در شهر مهربان به یادگار گذاشته است، اولین شهردار شهر مهربان می‌باشد که از هشتم مرداد ماه 1341 تا اول خرداد 1345 به عنوان شهردار در شهر مهربان مشغول خدمت بوده است.

علی ملازاده بعد از آقای عسگر قنبری دومین شهردار بومی شهر مهربان است که از 30 فروردین ماه 1358 تا هشتم مرداد ماه 1368 در شهر مهربان مشغول خدمت بوده است و در تغییر چهره شهر از بافت قدیمی بسیار کوشش کرده است.

علی کریمی بعنوان سومین شهردار بومی از 28 اردیبهشت ماه 1364 تا پانزدهم آبان ماه 1368 در سمت شهردار مهربان انجام وظیفه نموده و در راستای عمران و آبادانی شهر مهربان تلاش نموده است.

شورای اسلامی شهر مهربان دوره چهارم در آغاز فعالیت خود بابک شریفی را به عنوان شهردار منتخب خویش انتخاب کرده بود که با توجه به استعفای نامبرده از سمت شهرداری مهربان و اداره 2 ماهه شهرداری به صورت سرپرستی توسط میکائیل عربی در نهایت آقای سعید حیدری را به عنوان شهردار منتخب خویش برگزید و مصوبه شورای اسلامی شهر مهربان جهت انجام اقدامات قانونی لازم و صدور حکم به فرمانداری شهرستان سراب و استانداری آذربایجان‌شرقی ارسال شد.

سعید حیدری متولد سال 1343 تبریز است که حدود 3 سال در شهرداری قره‌آغاج سابقه شهرداری دارد.

انتهای پیام/60008/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول