اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد استان همدان:

200 بیمار صعب‌العلاج زیر پوشش طرح شفا قرار گرفتند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان با بیان اینکه حدود 400 بیمار صعب‌العلاج در سطح استان زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: تاکنون بیش از 200 نفر از بیماران در سطح استان زیرپوشش طرح شفا قرار گرفته‌اند.

200 بیمار صعب‌العلاج زیر پوشش طرح شفا قرار گرفتند

علی نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح شفا توسط کمیته امداد امام خمینی استان همدان اظهار کرد: حدود 400 بیمار صعب‌العلاج مبتلا به هموفیلی، ایدز، سرطانی و... زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان قرار دارند.

وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی و حمایت از این بیماران نیز کمک‌های ویژه و امدادی خاصی در نظر گرفته شده و اجرا می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: طرح شفا یکی از طرح‌های کمیته امداد در راستای حمایت از بیماران صعب‌العلاج و کاستن مشکلات و هزینه‌های درمانی آنان است.

به گفته وی کمیته امداد خانواده‌های از کار افتاده و غیر مولد را زیرپوشش خود قرار می‌دهد اما با بالا بودن هزینه درمان و نبود بیمه تکمیلی برای خانواده‌های زیرپوشش، اعتبارات جوابگوی نیازها نیست.

نامدار بیان داشت: با توجه به این مسئله از افراد خیر جامعه پزشکی و طرف قرارداد کمیته امداد برای هر بیمار که هزینه درمانی بالایی دارد یک حامی به عنوان حامی طرح شفا تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح شفا هزینه بالای درمان بیماران صعب‌العلاج توسط حامی و کمیته امداد پرداخت شده و دیگر نیازی به پرداخت هزینه از طرف خانواده زیر پوشش نیست.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان یادآور شد: تاکنون بیش از 200 نفر از بیماران در سطح استان زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه طرح شفا طی دو سال اخیر اجرایی شده است، گفت: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در این زمینه می‌تواند در اجرای بهتر این طرح مؤثر باشد.

نامدار با بیان اینکه در حال حاضر در طرح اکرام 30 هزار حامی در استان وجود دارد، بیان داشت: در راستای اجرای طرح شفا نیز باید بیشتر تلاش کرده و با معرفی این طرح از بیماران صعب‌العلاج حمایت کنیم.

وی در پایان با اشاره به تهیه فرم‌هایی در راستای طرح شفا خاطرنشان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی در این زمینه باید رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها یاریگر کمیته امداد امام خمینی استان باشند.

انتهای پیام/89006/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول