اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور نمایندگان توسعه و بازاریابی بیمه معلم خبر داد

فعالیت بیمه معلم در آذربایجان، باکو و عراق/ استقرار 40 مرکز پرداخت خسارت در کشور

مدیر امور نمایندگان توسعه و بازاریابی بیمه معلم کشور گفت: 40 مرکز پرداخت خسارت بیمه معلم در کشور وجود دارد و سه شعبه بیمه معلم نیز در کشورهای آذربایجان، باکو و کشور عراق فعالیت می‌کنند.

فعالیت بیمه معلم در آذربایجان، باکو و عراق/ استقرار 40 مرکز پرداخت خسارت در کشور

بهمن سوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: قطعاً ارائه خدمات از جمله وظایف اصلی شرکت بیمه معلم است و ما هم در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و تسهیل در پرداخت خسارت به بیمه‌شدگانمان و همچنین ارتقاء سطح کیفیت صدور بیمه‌نامه‌های خاص در منطقه عسلویه اقدام به افتتاح شعبه پارس جنوبی در شهر عسلویه کرده‌ایم.

وی از آغاز فعالیت شعبه بیمه معلم در عسلویه بوشهر خبر داد و انگیزه افتتاح دفتر عسلویه را بالا بردن سطح کیفی خدمات بیمه معلم در این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: هدف ما در سال جدید مشتری‌مداری است و تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا در راستای تقویت اختیارات شعبه پارس جنوبی اقدامات لازم را انجام دهیم.

سوری با بیان اینکه رضایتمندی برای بیمه‌گذاران و رضایتمندی در مشتریان از اهداف ماست، خاطرنشان کرد: بسترسازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تکمیل کادر کارشناسی از جمله اهداف تاسیس این شعبه بوده است.

وی افزود: خدمات در پارس جنوبی به دو دسته تقسیم می‌شود یکی در بحث صدور بیمه‌نامه و دوم پرداخت خسارت است که در بخش بیمه‌نامه با توجه به حجم کار در مجموعه پارس جنوبی و شرکت‌های صنعتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند هدف اصلی این است تا اختیارات بیمه‌نامه را در این منطقه ارتقاء دهیم.

سوری یادآور شد: در حوزه پرداخت خسارت که نیازمند کارشناسی و اقدامات اولیه پرداخت خسارت است، قبلا این کار در مرکز استان انجام می‌شد اما به منظور سرعت در پرداخت خسارت و ارتقاء سطح کیفیت از این به بعد در عسلویه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ملموس‌ترین نوع خدمات بیمه معلم در عسلویه برای مشتری‌ها سرعت در بخش پرداخت خدمات درمان، اتومبیل، آتش‌سوزی و ... است.

سوری خاطرنشان کرد: پرداخت خسارت یکی از وظایف شرکت‌های بیمه است و انجام تعهدات عمده‌ترین رسالت شرکت‌های بیمه است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در شهر عسلویه بیش از 900 میلیون تومان پرداخت خسارت داشته‌ایم، گفت: در کشور بیش از یک‌هزار و 250 نماینده بیمه معلم فعال و شبکه فروش در حال خدمات‌رسانی به مشتریان و هموطنان هستند.

سوری خاطرنشان کرد: 40 مرکز پرداخت خسارت بیمه معلم در کشور وجود دارد و سه شعبه بیمه معلم نیز در کشورهای آذربایجان، باکو و کشور عراق فعالیت می‌کنند و این نشان از گستردگی شرکت بیمه معلم است.

مدیر امور نمایندگان توسعه و بازاریابی بیمه معلم کشور تاکید کرد: سیاستگذاری در سال‌جاری برای ارتقاء سطح کیفیت نمایندگان بیمه معلم و ایجاد توانمندی در نمایندگان برای عرضه خدمات به مردم است و برنامه خاصی برای اضافه کردن دفتر نمایندگی در کشور به طور خاص نداریم مگر در مواردی که ضرورت داشته باشد.

فعالیت 25 نمایندگی بیمه معلم در استان بوشهر

رئیس شعبه بیمه معلم دراستان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: از شمالی‌ترین شهرستان استان بوشهر که دیلم است تا جنوبی‌ترین شهرستان که عسلویه است 25 نماینده بیمه معلم فعال وجود دارد.

علی جمالی افزود: بیمه آتش‌سوزی، باربری، اتومبیل، اشخاص که شامل درمان تکمیلی، عمر و سرمایه‌گذاری عمر و حوادث، مسئولیت، مهندسی و بیمه اعتباری است از وظایف بیمه معلم است.

انتهای پیام/66001/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول