اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای سیاست‌های دولت انجام می‌‏شود

واگذاری امور اجرایی برنامه‏‌های فرهنگی به اصحاب فرهنگ و هنر

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید، واگذاری امور اجرایی برنامه‌‏های فرهنگی به اصحاب فرهنگ و هنر است.

واگذاری امور اجرایی برنامه‏‌های فرهنگی به اصحاب فرهنگ و هنر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدحسین اسماعیلی چهارشنبه‏‌شب در مراسم اختتامیه جشنواره اردیبهشت ‏تئاتر شهرستان دماوند در جمع مسئولان و اصحاب هنر این شهرستان اظهار داشت: اردیبهشت‌‏تئاتر نگاه و رویکردی به فعالیت‏‌های تئاتر در سال جدید است.

وی افزود: امیدواریم که این گردهمایی بهانه‌‏ای شود تا همه گرد محور هنر که یکی از دغدغه‏‌های مهم است، به صورت مداوم جمع شوند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان کرد: امیدواریم برگزاری چنین گردهمایی‌هایی در طول سال تداوم داشته باشد و ادامه پیدا کند.

اسماعیلی گفت: یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید، واگذاری امور اجرایی برنامه‏‌های فرهنگی به اصحاب فرهنگ و هنر است و در کنار این سیاست انجمن‌‏های تخصصی، فرهنگی و هنری را تقویت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید در عرصه هنر با قدرت ظاهر شد، گفت: سال 93، زمان خوبی برای انجام فعالیت‌‏های تئاتری است.

اسماعیلی با بیان اینکه رویکردهای جدیدی تبیین شده است، تصریح کرد: آینده خوبی برای فعالیت‏‌های هنری پیش‌‏بینی شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌‏های خوبی برای طرح جامع تئاتر استان تهران تدارک دیده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌‏ریزی‏های خوبی در بخش آموزش و حمایت از اجراهای عمومی، تئاتری، اجرای همایش‌‏ها و مراسم مختلف تدوین شده است که هم‏‌اکنون در مرحله تعیین اعتبار است.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: با اجرای این طرح جامع تئاتر، تحول خاصی در عرصه هنرهای نمایشی استان تهران صورت می‌گیرد.

وی بر پیگیری عدالت فرهنگی و هنری در استان تهران تأکید کرد و گفت: با وجود هم‏جواری با پایتخت که مرکز فعالیت‏‌های هنری کشور است، در طول سال‏های گذشته آن طوری که باید در این زمینه به شهرستان‏‌ها توجه نشده است.

انتهای پیام/2568/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول