اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری سازمان سما مازندران:

سما مازندران قادر به تأمین اقلام کارگاهی برق دانشگاه‌ها است

رئیس شورای سیاست‌گذاری سما مازندران با اشاره به اینکه سازمان سما مازندران از توانمندی‌های خوبی برخوردار است، گفت: سازمان سما مازندران به تنهایی قادر به تامین اقلام کارگاهی برق دانشگاه‌های کشور است.

سما مازندران قادر به تأمین اقلام کارگاهی برق دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مهدی فلاح جلودار امشب در نشست مشترک با نائب رئیس مجمع نمایندگان مازندران، رئیس مجمع نخبگان و رئیس کانون مهندسان بابل، اظهار داشت: در حال حاضر تغییر ساختار سما یکی از نیازهای ضروری این سازمان در مازندران است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای سما مازندران از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: سازمان سما مازندران به تنهایی قادر است اقلام کارگاهی برق دانشگاه‌های کشور را تامین کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سما مازندران، یکی از مشکلات اساسی دانشگاه‌های کشور را عدم ارتباط صنعت و دانشگاه برشمرد و بیان داشت: یکی از برنامه‌های آینده سازمان سما مازندران، برگزاری کارگاه مهارت‌آموزی جوانان و تربیت تکنسین در دانشگاه آیت‌الله آملی در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

فلاح جلودار با انتقاد از اینکه تاکنون از ظرفیت و امکانات موجود در واحدهای سما مازندران به نحو شایسته استفاده نشده است، تصریح کرد: بعضا بسیاری از واحدهای سما در مازندران دارای زمینه مناسب تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد است اما تنها در رشته‌های کاردانی جذب دانشجو دارند.

وی از افتتاح دو مدرسه متوسطه اول دختران و پسران در بابل خبر داد و افزود: همچنین به‌زودی یک باب مدرسه متوسطه در شهرستان نور نیز بهره‌برداری می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سما مازندران، تعداد دانش‌آموز مشغول تحصیل در مدارس سما مازندران را سه هزار و 300 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد بیش از یک هزار و 700 نفر در مدارس قائمشهر مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول