اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور زیربنایی همایش سرمایه‌گذاری شهرستان اهر:

400 هکتار از اراضی دولتی در اهر به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

مسئول امور زیربنایی و عمران شهری دومین همایش سرمایه‌گذاری شهرستان اهر از واگذاری بیش از 400 هکتار از اراضی دولتی شهرستان اهر به سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و عمران شهری خبر داد.

400 هکتار از اراضی دولتی در اهر به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، اروجعلی علیزاده پیش از ظهر امروز در جمع اهری‌های مقیم مرکز منطقه، ارسباران و شهرستان اهر را به علت قابلیت‌های بسیار مناسب در بخش‌های مختلف محلی، مناسب برای سرمایه‌گذاری با توجیه اقتصادی مناسب برای علاقه‌مندان ذکر کرد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی و مجموعه‌های وابسته برای راهنمایی‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه عمرانی آماده هرگونه مشاوره و راهنمایی‌های لازم بوده و تلاش خواهد کرد با تمهیدات ویژه بسته‌های سرمایه‌گذاری در خدمت سرمایه‌گذاران باشد.

مسئول امور زیربنایی و عمران شهری دومین همایش سرمایه‌گذاری شهرستان اهر تاکید کرد: بزرگراه اهر تبریز به عنوان یک فرصت، آینده‌ای روشن را برای شهرستان رقم خواهد زد و این پروژه یک فرصتی برای توسعه منطقه است که با تدابیر اتخاذ شده و همراهی و همکاری مسئولان استان و شهرستان امسال شاهد بهره‌برداری از قطعات اول و سوم این پروژه و آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم آن خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ شاهد رونق اقتصادی و توسعه منطقه در حوزه‌های گردشگری و صنعت توریسم، معدن و کشاورزی و سایر قابلیت‌های منطقه خواهیم بود.

علیزاده پیشنهاد کرد تا در این همایش سرمایه‌گذاری زودبازده در اولویت قرار گرفته و اولویت‌های بعدی سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت باشد.

گفتنی است،‌ دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر 20 خردادماه سال‌جاری در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با حضور سرمایه‌گذاران از اقصی نقاط میهن اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول