اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد خبر داد

انعقاد تفاهمنامه دانشگاه آزاد با موسسات اقتصادی بزرگ

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در آینده نزدیک تفاهمنامه‌های دوجانبه‌ای از سوی دانشگاه آزاد اسلامی با برخی از موسسات اقتصادی در قالب هلدینگ منعقد می‌شود.

انعقاد تفاهمنامه دانشگاه آزاد با موسسات اقتصادی بزرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید محمد ابریشمی‌نیا معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز به همراه مهدی نصیری مدیرکل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه از واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی بازدید کرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید با حضور در جمع معاونان، مدیران و مسولان این واحد دانشگاهی در نشستی صمیمانه بیان داشت: با توجه به آشنایی دیرینه با ریاست این واحد که به چندین سال گذشته بر می‌گردد علاقه‌مند بودم تا از نزدیک دستاوردهای واحد آیت‌الله آملی را ببینم.

ابریشمی‌نیا بیان داشت: برای بازدید از همه واحدها و بررسی مشکلات از نزدیک، با هماهنگی نمایندگان تام‌الاختیار برنامه‌ریزی می‌کنیم تا به صورت استانی با روسای واحدها دیدار داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی واحد‌ها درباره نیروهای مازاد و دارای مجوز مشغول به کار در واحدها و مشکلات مالی موجود است.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: با اصلاح کلی آیین‌نامه معاملات با دریافت نظرات واحدها سعی می‌شود در برنامه‌های آینده به روسای واحدها اختیارات بیشتری  داده شود تا بتوانند با آزادی بیشتری فعالیت کنند.

وی همچنین از ایجاد بانک اطلاعاتی معاملات انجام شده در کمیسیون معاملات کل واحدهای دانشگاهی کشور خبر داد و گفت: این اقدام می‌تواند مشکلات گذشته را تا حدود زیادی برطرف سازد.

این مسئول با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی شورای اقتصاد دانش بنیان از ایده‌های نو در کسب و کار حمایت می‌کند، بیان داشت: در آینده نزدیک تفاهم‌نامه‌هایی دوجانبه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی با برخی از موسسات اقتصادی در قالب هلدینگ منعقد می‌شود تا دانشگاه از تجربه این موسسات بهره‌مند می‌شود.

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی نیز در ابتدای این جلسه بیان داشت: سیاست‌های رئیس دانشگاه آزاد و حاکم شدن نگرشی علمی و همچنین استقرار نیروهای کارآمد، آینده‌ای نوید بخش برای این دانشگاه رقم می‌زند.

فاضل لاریجانی تصریح کرد: بی‌شک در آغاز یک تحول و یک فصل جدیدی برای دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه یکی از نقاط مثبت در دانشگاه آزاد اسلامی وجود چالاکی در سیستم مدیریتی است، تاکید کرد: باید سعی شود این چالاکی با مشخص کردن حدود و شفاف‌سازی افزایش یابد.

لاریجانی افزود: امروز هر واحد دانشگاهی به خوبی از نیازها و مشکلاتش اطلاع دارد و می‌تواند به خوبی منافع خود را تشخیص دهد.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول