اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی احکام جداگانه‌ای انجام شد

معاون فرماندار آذرشهر و بخشداران مرکزی آذرشهر، ممقان و گوگان

معاون فرماندار آذرشهر و بخشداران مرکزی آذرشهر، ممقان و گوگان طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار آذربایجان شرقی منصوب و در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شدند.

معاون فرماندار آذرشهر و بخشداران مرکزی آذرشهر، ممقان و گوگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی در این احکام نادر واحدی را به عنوان معاون فرماندار آذرشهر، رحیم علیزاده را به عنوان بخشدار مرکزی، محمد پورناجی را به عنوان بخشدار ممقان و محمدرضا اکبری را به عنوان بخشدار گوگان منصوب کرده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه معاون فرماندار و بخشداران شهرستان آذرشهر، با بیان این که دولت تدبیر و امید به دنبال تغییرات اتوبوسی نیست، افزود: در طول انقلاب اسلامی با وجود دولت‌هایی با سلایق مختلف، اصول و مبانی نظام حفظ شده و این دولت هم تلاش می‌کند از همه سلایق استفاده کند.

رضا استادرحیمی گفت: تغییرات مدیریتی به خاطر هماهنگی و انسجام بیشتر در اجرای برنامه‌های دولت صورت می‌گیرد و غیر از این هم هدفی نیست.

وی تلاش برای حکمرانی شایسته را از اهداف دولت دکتر روحانی عنوان کرد و افزود: این مهم زمانی تحقق می‌یابد که بتوانیم به نیازهای اساسی مردم جواب داده و توجه به منافع ملی و استفاده از خرد جمعی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

استادرحیمی افزود: دولت دکتر روحانی معتقد است که باید با عقلانیت، درایت و تعهد سیاسی به مردم خدمت کنیم، چرا که رمز موفقیت نظام، جلب اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی است.

انتهای پیام/60001/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول