اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج خبر داد

حضور بی‌سابقه خواهران در اعتکاف امسال

امام جمعه خورموج از حضور بی‌سابقه خواهران در اعتکاف امسال خبر داد و گفت: 320 نفر در بخش خواهران و 90 نفر در بخش برادران معتکف شدند.

حضور بی‌سابقه خواهران در اعتکاف امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، امام جمعه خورموج ظهر امروز در این مراسم گفت: سه حوزه علمیه شامل دو حوزه علمیه برادر و یک حوزه علمیه خواهران در دشتی فعال هستند. 

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: تاکنون بیش از 50 طلبه در حوزه علمیه سفیران خورموج فارغ‌التحصیل شده‌اند و منشا خیر و برکت هستند.

وی با بیان اینکه در این آیین پنج طلبه ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند و امسال بیش از 100 نفر طلبه که اولویت‌ها خود را شهرستان دشتی انتخاب کرده بودند که ما مطابق با ظرفیت 50 نفر می‌توانیم در حوزه‌های علمیه برادران و 40 نفر در حوزه خواهران طلبه پذیرش داشته باشیم.

مصلح از حضور بی‌سابقه خواهران در اعتکاف امسال خبر داد و افزود: 320 نفر در بخش خواهران و 90 نفر در بخش برادران معتکف شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: 14 مسجد در سطح استان میزبان مومنان برای انجام آیین معنوی اعتکاف هستند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: 11 هزار نفر طبق آمار اولیه در آیین معنوی اعتکاف ثبت‌نام و در مساجد و حسینیه‌ها حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/66001/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول