اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

دانشگاه آزاد زنجان در بحث خوابگاهی خودکفا است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در بحث خوابگاهی خودکفا است.

دانشگاه آزاد زنجان در بحث خوابگاهی خودکفا است

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد زنجان در راستای افزایش فضای علمی و خوابگاهی اقدامات بسیاری را طی سنوات قبل انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فضای آموزشی دانشگاه آزاد زنجان 125 هزار متر مربع است، اضافه کرد: در حال حاضر این دانشگاه یکی از منحصر به فردترین دانشگاه‌ها در بحث خوابگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر اغلب دانشجویان این دانشگاه بومی هستند، افزود: برخلاف این موضوع دانشگاه در بحث خوابگاهی خودکفا است.

این مسئول با اشاره به وجود سه مجموعه خوابگاهی مجهز در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد: این مجموعه در دو بخش خواهران و برادران است.

فیروزفر همچنین با اشاره به فراهم‌سازی امکانات ویژه برای آموزش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار داشت: در بحث فنی نیز دانشگاه با تجهیزات کامل فعالیت دارد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سال‌جاری دانشگاه آزاد در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، از همین رو فعالیت‌های ویژه‌ای در این بحث در استان انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های ملی امسال، آغازی برای انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد است، تصریح کرد: در استان زنجان نیز به منظور عملیاتی کردن این سیاست‌ها، فعالیت‌های مربوط انجام و تحقیقات لازم صورت خواهد گرفت.

این مسئول در ادامه با اشاره به افزایش تعداد رشته‌های دانشگاهی این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته اضافه کرد: طی سال قبل یک رشته دکترا، پنج رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته کارشناسی به مجموع رشته‌های این دانشگاه اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دانشگاه آزاد در اضافه کردن رشته‌ها پرطرف‌دار بودن آنها و اقبال عمومی از آنها بود.

انتهای پیام/73005/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول