اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین اردوی بزرگسالان

برادران هندبالیست کردستانی در ترکیب تیم ملی خواهند بود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از دعوت دو برادر هندبالیست کردستانی به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی این رشته خبر داد.

برادران هندبالیست کردستانی در ترکیب تیم ملی خواهند بود

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به دعوت کادر فنی تیم ملی و بوروت ماچک سرمربی تیم ملی 32 بازیکن به منظور حضور در نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان برای بازی‌های آسیایی اینچوئن فراخوانده شدند.

وی عنوان کرد: شاهو و کامران نصرتی برادران هندبالیست کردستانی و بازیکنان تیم صنعت مس کرمان برای کسب آمادگی و حضور موفق در بازی‌های آسیائی به این اردو دعوت شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: در ترکیب قبلی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیائی کوانگجو چین، سید عرفان سعیدی هندبالیست دیگر کردستانی در قالب تیم ایران توانست مدال نقره را خود اختصاص دهد.

به گفته جولایی، نخستین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشور از روز 11 خرداد ماه سال جاری در تالار هندبال تهران آغاز می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهید کاظمی شهرستان سقز میزبان رقابت‌های موی‌تای از میان ورزشکاران حاضر در این شهر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در این مسابقات 70 رزمی کار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و برزگسالان به رقابت پرداختند.

جولای در پایان تصریح کرد: در پایان سالن ورزشی شهید کاظمی مقام نخست را به دست آورد و باشگاه‌های ورزشی ایمان و پارساگاد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/79012/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول