اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه همدان:

هدف دشمن ضربه زدن به جبهه فرهنگی و اقتصادی کشور است

معاون سیاسی سپاه همدان گفت: نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی به خاطر این است که دشمن بر روی این دو جبهه متمرکز شده و در اقتصاد کشور رخنه ایجاد کرده است.

هدف دشمن ضربه زدن به جبهه فرهنگی و اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود قاسمی ظهر امروز در گردهمایی رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان همدان اظهار داشت: طرح مباحث خارج از مسئله هسته‌ای از جمله موشک‌های بالستیک و ناراحتی آمریکا از بالا بودن توان پدافند هوایی ایران موجب بی‌نتیجه ماندن مذاکرات وین شد.

وی افزود: مذاکرات هسته‌ای تنها در صورت محور قرار گرفتن مسائل هسته‌ای در نشست‌ها نتیجه‌بخش و قابل حل است.

معاون سیاسی سپاه همدان اضافه کرد: آمریکا پس از فروپاشی شوروی برای تسلط بر خاورمیانه و مدیریت مستقیم این منطقه، اقدام به خودزنی در 11 سپتامبر کرد و با این بهانه با طی مسافت 13 هزار کیلومتری، پروژه فروپاشی چهار کشور منطقه غرب آسیا شامل لبنان، عراق، افغانستان و ایران را کلید زد.

وی بیان کرد: ترفند آنها حضور در لبنان برای خلع سلاح حزب‌الله و در ادامه فروپاشی سوریه و به دنبال آن تشکیل خاورمیانه بزرگ با زمین‌گیر کردن ایران در سال 88 بود.

قاسمی ادامه داد: برای اجرای سناریوی فروپاشی از درون، تروریست‌ها از 70 کشور جهان عازم سوریه شدند و 100 هزار نفر از زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع سوریه را قتل عام کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه کاندیدای ریاست جمهوری کشور سوریه برای ماه‌های آینده معرفی شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بشاراسد نیز در انتخابات نامزد شده و گفته «اگر مردم رأی دهند، هستم در غیر این صورت دنبال تدریس و تحصیل در مقطع دکترا می‌روم»، تا حدودی باعث شده بهانه‌های آمریکا کم شود.

معاون سیاسی انصارالحسین(ع) همدان در بخش دیگری از سخنانش به شرایط منطقه و مباحث داخلی کشور اشاره کرد و گفت: تجهیز مجدد روسیه و پیمان با ناتو در منطقه، کمی برای ما دغدغه‌آور است به طوری که پوتین به دنبال بازسازی قدرت قدیم است چراکه خود را پهلوان زمین‌خورده می‌داند.

وی گفت: روسیه دارای تسلیحات هسته‌ای است به طوری که اخیراً اجازه شلیک موشک‌های هسته‌ای فرضی را صادر کرده و این امر هشدار و پیامی برای آمریکا به شمار می‌آید.

قاسمی ادامه داد: وضعیت اوکراین نیز روز به روز به جاهای باریک کشیده می‌شود به طوری که تا به امروز بالای 200 کشته و 30 هزار زخمی داشته و نه روسیه و نه آمریکا کوتاه نمی‌آیند.

وی در ادامه با اشاره به شعار امسال خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی به خاطر این است که دشمن بر روی این دو جبهه متمرکز شده و در اقتصاد کشور رخنه ایجاد کرده است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: دشمن به صورت تخصصی و با یارگیری از بدنه حاکمیت فرهنگ را نشانه رفته، بنابراین باید این مسائل جدی گرفته شود.

وی افزود: دشمنان با تحریم یکجانبه ایران و جریمه شرکت‌هایی که مبادرت به مبادلات اقتصادی و تجاری با ایران می‌کنند درصدد ضربه زدن به حوزه اقتصادی کشور هستند.

قاسمی مطرح کرد: گرچه تحریم مشکلاتی را برای کشور به همراه داشته است اما شرکت‌های بین‌المللی نیز از این موضوع متضرر شده و شرکت‌های آنها ورشکست شده است.

وی گفت: به همین منظور شکایات متعددی به جوامع بین‌الملل برای رفع تحریم‌ها و از سرگیری روابط اقتصادی با ایران داشته‌اند.

انتهای پیام/89036/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول