اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شیراز هشدار داد

برخورد قاطع با اجاره‌دهندگان خانه به اتباع بیگانه غیرمجاز

فرماندار شیراز از برخورد قاطع با اجاره‌دهندگان خانه به اتباع بیگانه غیرمجاز خبر داد.

برخورد قاطع با اجاره‌دهندگان خانه به اتباع بیگانه غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، مصطفی امیری که به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شیراز با حضور در مسجد جامع سعدی مسائل و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد و در این دیدار دوساعته با تأکید بر ضرورت حضور مسئولان در اجتماعات مردمی، اظهار داشت: مدیران باید در برنامه کاری خود به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در ساعات غیراداری در جمع مردم حاضر شده و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه درب اتاق تمام مدیران باید به روی مردم باز باشد، بیان کرد: با هیچ توجیهی نمی‌پذیریم که در شهرستان شیراز ارباب رجوعی پشت در اتاق مدیر معطل بماند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان شیراز تصریح کرد: ارتباط مردم و مسئولان باید آنچنان نزدیک باشد که مردم خود را از مدیران بدانند و فاصله‌ای را احساس نکنند.

این مسئول ادامه داد: این حق طبیعی مردم است که بخواهند رودررو با خادمان خودشان سخن بگویند و مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند.

امیری با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان، خاطرنشان کرد: ما همگی خود را در مقابل مردم پاسخگو می‌دانیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات منطقه سعدی که توسط نماینده مردم این منطقه در حوزه‌های امنیت، مسائل فرهنگی، فاضلاب و ... مطرح شد، متذکر شد: مدیران و تمام دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف عزم جدی برای حل این مشکلات را دارند و با بهره‌گیری از امکانات موجود مشکلات این منطقه را در یک برهه زمانی کوتاه حل خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با اشاره به ضرورت تقویت پاسگاه در این منطقه، عنوان داشت: نیروی انتظامی در حوزه امنیت تلاش خواهد کرد که مشکلات مردم به حداقل برسد، اگرچه تاکنون نیز همین نگاه حاکم بوده است.

وی ادامه داد: احداث پاسگاه جدید و ایجاد ایستگاه‌های پلیس دو موضوعی است که به‌ زودی اجرایی می‌شود.

این مقام ارشد در شهرستان شیراز با تأکید بر برخورد قاطع با صاحبان املاکی که منازل خود را به اتباع بیگانه غیرمجاز اجاره می‌دهند، عنوان کرد: در بحث اجاره خانه به اتباع بیگانه غیرمجاز با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود.

امیری تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم افراد برای تامین منافع شخصی امنیت مردم را دست‌خوش تهدید قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت ظرفیت گردشگری در منطقه سعدی، تصریح کرد: در کنار موضوع گردشگری در منطقه سعدی باید به ‌گونه‌ای اقدام شود که با ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد، وضعیت معیشتی و اقتصادی منطقه بهبود یابد و متحول شود.

وی با بیان اینکه امنیت در کنار اقتصاد و فرهنگ شاخص‌های مهم توسعه هستند، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شیراز باید با مدیریت جهادی و عزم جدی این شاخص‌ها را مورد توجه قرار دهند.

امیری از منطقه سعدی به عنوان یک نگین درخشان اقتصادی و فرهنگی یاد کرد و ادامه داد:‌ در این مسیر از هیچ همراهی و همکاری دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلات منطقه سعدی به همراه مصوبات آن در کارگروه تخصصی در فرمانداری شهرستان شیراز پیگیری می‌شود و به یقین تلاش دستگاه‌ها نیز در راستای بهتر شدن امور است.

امیری بیان کرد: منطقه سعدی یکی از قدیمی‌ترین نقاط شیراز بوده که مدیران بسیاری را در عرصه جهادی داشته و یکی از این مدیران مرحوم فهندژ سعدی است که تا آخرین لحظات دغدغه خدمت به مردم را داشت و این منش باید به عنوان یک الگو همواره مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان شیراز در پایان اضافه کرد: بازدید از مناطق مختلف شهرستان به ویژه نقاط کمتر برخوردار در دستور کار فرمانداری است و به صورت هر دو هفته یک‌بار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2448/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول