اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برنامه‌ریزی برای برگزاری 9 مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی در زنجان

رئیس اداره ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی گفت: تا پایان سال‌جاری 9 مجمع انتخاباتی برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برای برگزاری 9 مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی در زنجان

محمد حمزه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت اسکواش اظهار داشت: این مجمع انتخاباتی در 11 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام‌های انجام شده برای برگزاری مجمع‌های انتخاباتی ریاست دو هیئت بسکتبال و جودو استان زنجان اشاره و اضافه کرد: این نام‌نویسی‌ها در مرحله استعلام از مراجع ذی‌ربط قرار دارد.

رئیس اداره ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برنامه‌ریزی انجام شده برای نام‌نویسی در راستای برگزاری انتخابات ریاست در چندین هیئت دیگر خبر داد و گفت: نام‌نویسی برای ریاست هیئت تنیس هم انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه نام‌نویسی برای برگزاری انتخابات ریاست هیئت اسکیت نیز در ماه‌های آینده انجام می‌شود، افزود: ثبت‌نام از علاقمندان این رشته و همچنین تنیس در تیر ماه انجام می‌شود.

حمزه‌لو زمان نام‌نویسی برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت هندبال استان زنجان را مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: ثبت‌نام برای برگزاری ریاست دو هیئت روستایی و عشایری و همچنین پرورش اندام استان در شهریور ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نام‌نویسی از علاقمندان برای شرکت در انتخابات ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان در دی ماه انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی طی سال‌جاری یادآور شد: تا پایان سال‌جاری 9 مجمع انتخاباتی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پروسه بین نام‌نویسی و استعلام افرادی که برای حضور در انتخابات هیئت‌ها اعلام آمادگی می‌کنند، یک زمان حداقل 10 روزه را نیاز دارد، افزود: بعد از مشخص شدن نتایج استعلام‌ها موضوع به فدراسیون‌های مربوطه منتقل می‌شود.

حمزه‌لو با بیان اینکه مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی توسط فدراسیون‌ها برنامه‌ریزی می‌شود، بیان داشت: تاریخ برگزاری مجامع توسط فدراسیون‌ها به استان اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: به محض مشخص شدن زمان برگزاری مجامع انتخاباتی، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زمینه برگزاری انتخابات را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول