اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بهره‌برداری از بیمارستان شفا تاکستان در آینده نزدیک

بیمارستان شفا تاکستان در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گرفته و شهروندان تاکستان می‌توانند به این مرکز درمانی مراجعه کنند.

بهره‌برداری از بیمارستان شفا تاکستان در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، صبح امروز و در ادامه بازدیدهای مسئولان کشوری و استانی از پروژه بیمارستان دانشگاهی در حال ساخت تاکستان «شفا»، علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه، از این پروژه بازدید و از نزدیکی کار ساخت این پروژه در مراحل مختلف مورد بررسی قرار داد.

این بازدید، با هدف بررسی روند پیشرفت فیزیکی و تعیین زمان تحویل پروژه بیمارستان شفاء تاکستان از نظر ساختمانی انجام شد و بازدیدکنندگان، از تمام طبقات این بیمارستان در حال ساخت دیدن کردند.

همچنین پیمانکار و مشاور پروژه، گزارشی از وضعیت فعلی پروژه ارائه کرد.

پیگیری دریافت انشعاب برق از طریق معاون عمرانی استانداری و اداره‌کل شرکت توانیر (برق استان)؛ پیگیری و دریافت جواز ساخت بیمارستان از طریق شهرداری و شورای شهر از دغدغه‌های مطرح شده این بیمارستان بود.

آماده‌سازی پارکینگ و پیاده‌روی جلوی درب اصلی بیمارستان، جزو مصوبه‌های این برنامه بود.

همچنین مقرر شد، تغییرات مورد نیاز، طبق نظر بهره‌بردار «دانشگاه علوم پزشکی قزوین» انجام شود.

گفتنی است در این بازدید رضایی، عضو هیئت مدیره و معاون فنی اجرایی طرح‌های دولتی؛ مانی‌فر، معاون سازمان راه و‌شهرسازی استان؛ حبیبی، معاون عمرانی استانداری؛ کیایی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه؛ اکبریان فرماندار شهرستان؛ رحمانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و مهندسان مشاور گروه چهار و پیمانکاران پروژه شرکت و حضور داشتند.     

انتهای پیام/77005/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول