اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری سازمان سما مازندران:

منفعت مردم در مدیریت جهادی مقدم برخواسته مسئولان است

رئیس شورای سیاست‌گذاری سازمان سما مازندران با اشاره به مشکلات موجود در جامعه گفت: منفعت مردم در مدیریت جهادی مقدم برخواسته مسئولان است.

منفعت مردم در مدیریت جهادی مقدم برخواسته مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مهدی فلاح جلودار عصر امروز در دیدار با مسئولان بخش بابل‌کنار اظهار داشت: مدیریت جهادی بدان معنا است که مسئولان در 24 ساعت شبانه‌روز در خدمت مردم و پاسخگو آنها باشند.

وی با اشاره به تحریم‌های سخت دشمنان و کمبودهای موجود در جامعه افزود: ملت ایران همان ملتی است که در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات با ایمان به خدا و وحدت و اتحاد ملی در برابر 32 کشور جهان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

فلاح بیان داشت: با توجه به مشکلات موجود، مسئولان باید با سعه‌صدر پاسخگوی مردم بوده تا ناملایمات و کمبودهای موجود سبب دلسردی مردم از مسئولان نشود.

وی با اشاره به تاثیر مثبت تشکیل شورای سیاست‌گذاری سما تصریح کرد: در بحث توسعه کمی و کیفی واحدهای سما می‌توانیم با سرعت بیشتری کارها را پیگیری کنیم.

فلاح بیان داشت: دانشگاه آزاد با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند با خدمات علمی مناسب و هزینه‌های کمتر کمک کار دولت باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سازمان سما مازندران خاطرنشان کرد: راه‌اندازی رشته‌های جدید از جمله هتلداری و گردشگری و برگزاری دوره‌های تخصصی برای تربیت تکنسین‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های جدید سازمان سما مازندران در آینده نزدیک است.

انتهای پیام/86009/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول