اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

عده‌ای همنوا با بیگانگان خط سازش را تبلیغ می‌کنند/دنبال رفاه مردم هستیم اما نه به قیمت ذلت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشکل ما با استکبار، پشت میز مذاکره حل نمی‌شود و تا زمانی که ظالم به ظلم خودش ادامه می‌دهد راه جهاد باز است.

عده‌ای همنوا با بیگانگان خط سازش را تبلیغ می‌کنند/دنبال رفاه مردم هستیم اما نه به قیمت ذلت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در یادواره ملی 900 شهید صنوف ساختمان و 378 شهید اصناف خوزستان، اظهار کرد: برخی با روحیه مقدس‌مآبی اصل جهاد را زیر سئوال می‌برند و این یکی از مشکلات امام راحل پیش از انقلاب بود و امروز نیز چنین مشکلی متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی ادامه داد: این روزها تلاش می‌کنند اصل مقاومت، ایستادگی و مبارزه در برابر آمریکایی‌ها را با یک ادبیات خاص زیر سئوال ببرند و می‌گویند جهاد و مقاومت، خشونت و ضد صلح و رفاه مردم است البته به جای واژه جهاد از خشونت استفاده می‌کنند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انرژی هسته‌ای امروزی نماد و سمبل مقاومت و جهاد ملت ایران علیه ظالمان است، تصریح کرد: به اسم منافع مردم اصل جهاد را زیر سئوال می‌برند و می‌گویند اگر انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست رفاه هم حق مسلم است و رفاه را در مقابل انرژی هسته‌ای قرار می‌دهند.

تویسرکانی افزود: رفاه هم حق مسلم مردم است ولی مهم این است با چه شیوه و روشی می‌خواهیم این کار را انجام دهیم ما رفاهی را که با گدایی، چاپلوسی و سر به آستان آمریکا ساییدن به دست آید را نمی‌خواهیم و چنین رفاهی هرگز به دست نمی‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تنها شیوه‌ای که باعث عزت و رفاه مردم  می‌شود جهاد و مقاومت است، خاطرنشان کرد: آیا کشورهایی که با آمریکا دوست هستند به رفاه رسیدند، امروز می‌بینیم که چگونه کشور مصر که سابقه زیادی در نوکری آمریکا دارد به چه مصائب و مشکلات دچار شده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: کسانی که امروز امام ما و یاران او را به ترک جهاد دعوت می‌کنند در حقیقت با عبارت‌های زیبا ما را به ذلت دعوت می‌کنند و می‌گویند مقاومت را کنار بگذارید سر میز مذاکره بیایید تا با مذاکره مشکلات را حل کنیم.

تویسرکانی افزود: مشکل ما با استکبار، پشت میز مذاکره حل نمی‌شود و تا زمانی که ظالم به ظلم خودش ادامه می‌دهد راه جهاد باز است.

وی با بیان اینکه ما از مسیر جهاد و عزت و نه از مسیر توجه به بیگانگان دنبال رفاه مردم هستیم، تصریح کرد: خیلی‌ها می‌خواهند تبلیغ کنند که نیروهای ارزشی و بسیجی ضد رفاه هستند به هیچ عنوان این حرف صحیح نیست ما دنبال رفاه مردم هستیم اما نه به قیمت ذلت نظام، کشور و مردم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: کسانی که انتظار دارند شعله انقلاب را خاموش کنند و ما را به مشکلات معیشتی خود مشغول کنند این انتظارشان برآورده نخواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه عده‌ای همنوا با بیگانگان خط سازش را تبلیغ می‌کنند، گفت: باید مواظب باشیم سازش با ظالم را به اسم صلح، عقلانیت، رفاه و منافع مردم برای ما توجیه نکنند.

انتهای پیام/72016/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول