اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهیار روستای شیت:

آب روستای شیت مشکل بهداشتی دارد

دهیار روستای هدف گردشگری شیت با اشاره به این که منازل روستای شیت آب لوله‌کشی برای شرب دارند، گفت: مشکل مطرح در این حوزه مشکلات بهداشتی آب روستا است.

آب روستای شیت مشکل بهداشتی دارد

نادر حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان جمعیت روستای هدف گردشگری شیت را حدود 900 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این روستا همواره مسافر دارد.

وی ظرفیت پذیرش مسافر روستای شیت را یک هزار نفر به صورت هفته ای عنوان کرد و افزود: هر چند اغلب مسافران این روستای هدف گردشگری از زنجان هستند ولی این روستا میهمانانی از دیگر نقاط کشور و حتی خارج از کشور هم دارد.

دهیار روستای هدف گردشگری شیت شهرستان طارم با اشاره به اقدامات انجام شده برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز مسافران در این روستا تصریح کرد: باغ روستاهای متعدد در شیت راه‌اندازی شده است.

این مسئول با اشاره به مشکلات موجود در تغییر کاربری زمین‌ها برای استفاده در بخش گردشگری ادامه داد: تغییرات کاربردی این زمین‌ها نیاز به تسهیل امور دارد.

حسامی با اشاره به گلایه‌های مردم روستای شیت بیان داشت: زباله‌های مسافران و همچنین مزاحمت‌های ایجاد شده برای باغ‌ها از جمله مشکلات ایجاد شده به هنگام حضور مسافران در روستا محسوب می‌شود که باید مورد توجه توریست‌ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مردم روستا مشکلی با حضور مسافران در باغ‌های گیلاس ندارند ولی آنچه موجب ناراحتی می‌شود شکسته شدن شاخه‌های درختان است.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تعداد باغ رستوران‌های فعال در روستای شیت گفت: در حال حاضر سه باغ رستوران فعال است.

این مسئول دهیار روستای هدف گردشگری شیت تاکید کرد: این روستا به 10 باغ رستوران نیاز دارد.

دهیار روستای هدف گردشگری شیت شهرستان طارم در پاسخ سئوالی در مورد وضعیت خدمات زیرساختی روستای هدف گردشگری شیت گفت: همه منازل روستا آب لوله کشی دارند ولی آب این روستا مشکل بهداشتی دارد.

شایان ذکر است، شیت یکی از 14 روستای هدف گردشگری استان زنجان است که به توجه به موقعیت طبیعی و اقلیمی خود مورد توجه مردم قرار دارد.

داشتن محصول خاص که تقریبا همه دره پر از درختان گیلاس است و تغییرات دمایی آن که اختلاف 10 درجه‌ای در ورودی و خروجی روستای شیت وجود دارد از دیگر شاخص‌های این روستا است.

انتهای پیام/73004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول