اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ازدواج کلاهبردار با شناسنامه جعلی در ممقان

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: کلاهبرداری که با هویت جعلی ازدواج نموده و با اسناد جعلی نیز اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

ازدواج کلاهبردار با شناسنامه جعلی در ممقان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به استناد گزارش پلیس آگاهی شهرستان آذرشهر، برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر اینکه شخصی به هویت "م -ه" اهل و ساکن آذرشهر با جعل هویت خود به نام "و - الف" ضمن ازدواج با مدارک هویتی جعلی از نخودپزان شهر ممقان و لپه‌سازان آذرشهر، در آن شهرستان و همچنین شهرستان تالش به صورت کلان اقدام به کلاهبرداری کرده است که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش‌های به عمل آمده  با توجه به شکایت شکات متعدد متهم در تبریز شناسایی و با اخذ نیابت قضایی دستگیر که بدوا منکر هرگونه بزه انتسابی بوده ولی با دلایل به دست آمده و انجام بازجویی‌های علمی بالاخره به 6 فقره کلاهبرداری در شهرستان‌های ممقان و تالش و همچنین جعل و ازدواج رسمی با خانمی با استفاده از شناسنامه جعلی اعتراف کرد.

وی اعلام کرد: متهم خود را اکثرا «الف - ن» و یا با استفاده از اسامی افراد سرشناس که در شغل خرید و فروش حبوبات به صورت کلان فعالیت دارند معرفی می‌کند و با انجام معامله نخودهای خریداری شده را به انبار «ح - س» انتقال و توسط دو نفر از همدستان خود به نام‌های «ر-ی» و «ف-خ» آنها را به فروش می‌رسانید.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با اخذ دستور قضایی دو متهم فوق نیز شناسایی و دستگیر و هر سه کلاهبردار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/60001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول