اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نوشهر خبر داد

فروش اینترنتی بلیط تئاتر در نوشهر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از فروش اینترنتی بلیط تئاتر در نوشهر خبر داد.

فروش اینترنتی بلیط تئاتر در نوشهر

بابک شمس‌ناتری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نوشهر با اشاره به اینکه تئاتر کمدی « اکتشافات» در نوشهر به روی صحنه رفت گفت: این اثر هنری به کارگردانی امیرحسین بالی‌لاشکی پس از طی کردن مراحل پایانی اخذ مجوز، در نوشهر به روی صحنه رفت.

وی افزود: این تئاتر که در محل آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر اجرا می‌شود در نخستین روز اجرا توانست علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند و این چندمین تئاتری است که مردم برای دیدن آن به سالن محل اجرا می‌آیندکه نشان از استقبال عموم از فضای تئاتر شهرستان نوشهر دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تصریح کرد: یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در اجرای این تئاتر کمدی، فروش اینترنتی بلیط است که برای نخستین‌ بار در تئاتر غرب مازندران در شهرستان نوشهر به اجرا در آمد که با استقبال و رضایتمندی بالای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر نوشهر روبرو شد.

این مسئول بیان کرد: فضای فرهنگی و هنری شهرستان نوشهر بسیار پویا و پرتحرک شده و درخواست‌های مستمر و پشت سر هم کارگردانان تئاتر برای کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گواه این مطلب است و ما نیز سعی می‌کنیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا تمامی تئاتری‌ها بتوانند آثار فاخر و ارزشمند خود را در حوزه فرهنگ و هنر به روی صحنه ببرند.

شمس‌ناتری به شعار سال 93 اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم برای تحقق شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» که از منویات مقام معظم رهبری است، دیگر دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی به کمک فرهنگ و هنر بیایند و این پویایی و نشاط فرهنگی و هنری در مسیری بزرگ‌تر گام نهد.

انتهای پیام/86019/گ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول