اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی خبر داد

برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در دشتی

فرمانده سپاه دشتی از برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در روستای بحیری دشتی خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: امروز جوانان ما باید از علی اکبر امام حسین(ع) و جوانان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس الگو بگیرند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی افزود: امروز با پیروی از مقام معظم رهبری باید برای ساخت ایران اسلامی و حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های معظم شهدا تلاش کنیم، زیرا کمک به خانواده‌های معظم شهدا موجب به ثمر نشستن خون مطهر شهدا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: خانواده شهدا افتخار ملت ایران هستند این خانواده‌ها دارای بصیرت هستند و امروز الگوی همه ما این خانواده‌ها تشکیل می‌دهند.

کاظمی بیان داشت:  شهدا با سیاستی که برخواسته از قرآن، تعالیم دینی و معنوی و با یک ادبیات سیاسی و قرآن توانستند وارد میدان شوند و یکی از مستحکم‌ترین و قوی‌ترین جوانان جهان در عصر حاضر باشند.

وی اضافه کرد: دیروز بهترین راه و هدفی که شهدا انتخاب کردند شهادت بود و امروز ما نیز باید تلاش کنیم تا راه شهدا را دنبال و آنرا در بین نسل‌های آینده ترویج دهیم.

این مسئول یادآور شد: هر ساله شاهد دو یادواره بزرگ ملی در شهرستان هستیم که یکی از آنها برگزاری یادواره شهیدای هفتیم تیر شهید میربهزاد شهریاری است که در سنوات گذشته با همکاری سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران با شکوه برگزار شده است.

فرمانده سپاه دشتی بیان داشت: دومین یادواره ملی که در شهرستان دشتی برگزار می‌شود یادواره شهدای خلیج فارس شهیدان مهدوی و توسلی است که در مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در دشتی خبر داد و گفت: در آستانه برگزاری شهدای هفتم تیر قرار داریم که این یادواره نیز با برنامه‌ریزی و دعوت از سخنران و مداح بر تربیت پاک شهدای هفتم تیر در روستای بحیری دشتی برگزار می‌شود.

در پایان نیز با اهدای هدایایی از تلاش‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی تقدیر شد.

انتهای پیام/66001/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول