اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواستار شد

بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای حمایت از ورزشکاران در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای حمایت از ورزشکاران در این استان شد.

بهره‌گیری از ظرفیت خیرین برای حمایت از ورزشکاران در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی پیش از ظهر امروز در جلسه تجلیلی از نخبگان جوان استان که به مناسبت هفته جوان با حضور استاندار کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک توجه به قشر جوان به عنوان یکی از ظرفیت‌های ارزشی در هر جامعه امری ضروری است.

وی با بیان اینکه از زمان تصدی‌گری من در این سمت این سومین جلسه تجلیل از جوانان نخبه و برتر از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان است، افزود: تجلیل از جوانان فعال در عرصه‌های مختلف ضمن تشویق آنها به تلاش بیشتر موجب ورود سایر جوانان به این حوزه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از زمان ادغام تربیت بدنی و سازمان امور جوانان با توجه به گستردگی فعالیت‌های هر دو دستگاه حوزه کاری بیش از گذشته شده و این نیاز به توجه به ویژه در بحث اعتبارات است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، متاسفانه اعتباراتی که به این حوزه اختصاص داده می‌شود با وجود گستردگی فعالیت‌ها و اقدامات بسیار کم بوده و پاسخگوی نیاز نیست.

جولایی با بیان اینکه بخش فرهنگی ما هیچ ردیف اعتباری خاصی ندارد، ابراز امیدواری کرد که اقدامات اساسی در این راستا از سوی مسئولان ارشد استانی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه استاندار کردستان در زمینه رفع مشکلات جوانان نویدی برای توسعه و تحقق بیش از پیش اهداف در راستای توجه به مشکلات جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه بر بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش در استان تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از اشخاص خیر در جهت حمایت از جامعه ورزش امری ضروری است.

به گفته جولایی، با توجه به نبود اسپانسر برای حمایت از ورزشکاران و همچنین کمبود منابع مالی در بخش دولتی در زمینه ورزش بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در این حوزه باید استفاده شود.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و گفت: جمع حاضر 17 نفر از فعالان عرصه‌های مختلف از جمله مخترعان، فعالان ورزشی، فعالان عرصه علم و فناوری و غیره است که از سوی ادارات و دستگاه‌های مختلف معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/79002/ب۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول