اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

منطقه آزاد انزلی جزو مناطق ویژه کشور است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد انزلی یکی از مناطق ویژه کشور است که باید نگاه اقتصادی و گردشگری به طرف آن باشد.

منطقه آزاد انزلی جزو مناطق ویژه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در مراسم رونمایی کارت شهروندی در منطقه آزاد انزلی با تبریک میلاد حضرت مهدی موعود (عج) اظهار کرد: این روزها شیعیان برای میلاد با برکت امام زمان (عج) شادمان هستند و آمادگی خود را برای ظهور ایشان اعلام می‌دارند.

وی با بیان اینکه عراق روزهای بحرانی را می‌گذراند، افزود: کشور همسایه ما دچار بحران شدیدی است و آنها نیز امید خود را به امام زمان (عج) بسته‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یکی از اقدام‌های بزرگ امام زمان (عج) را دور کردن خرافه از دین دانست و تصریح کرد: امروزه دشمنان با سلطه‌گری برخی رفتارهای ناشایست را به نام اسلام انجام می‌دهند که امام زمان (عج) خرافه را از دین دور می‌کند.

وی ادامه داد: در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) مردم در مرحله‌ای از رفاه می‌رسند که در هیچ عصری چنین لذتی را از رفاه و عمران نبرده‌اند و همه آرزو می‌کنیم بتوانیم در سایه امامت این امام زندگی کنیم.

کوچکی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی دوران خوبی را طی می‌کند، افزود: این دوران خوب مدیون مدیر بومی، باتجربه، جوان، فعال، متدین و دارای بسیاری از صفات ارزشمند است که به حاشیه نپرداخته و با این سیاست از مردم منطقه حمایت می‌کند.

وی از مسئولان و فرمانداران رشت و انزلی که در محدوده منطقه آزاد انزلی هستند خواست تا مدیر عامل این منطقه را در ادامه فعالیت‌های آن همراهی کنند.

کوچکی‌نژاد منطقه آزاد انزلی را آبروی گیلان نامید و یادآور شد: توانمندی منطقه آزاد انزلی با حمایت مدیر عامل آن به حدی است که نیازی به وجود نمایندگان برای برطرف شدن مشکلات در این منطقه احساس نمی‌شود.

وی متذکر شد: منطقه آزاد انزلی یکی از مناطق ویژه کشور است که باید نگاه اقتصاد و گردشگری به طرف آن باشد.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول