اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

حادثه هفتم تیر چهره پلید منافقین را برملا کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرهای استان خبر داد و گفت: حادثه هفتم تیر چهره پلید منافقین را برملا ساخت.

حادثه هفتم تیر چهره پلید منافقین را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عباس هاشمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر اظهار داشت: هفتم تیم واقعه‌ای فراموش‌نشدنی در تقویم کشورمان است که گرامیداشت این روز بر همه ضروری است.

وی تصریح کرد: هفتم تیر از جمله روزهایی است که عاشقان نظام در این روز خون خود را نثار انقلاب اسلامی کردند تا این نظام تا ابد در تاریخ بشریت بدرخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه حادثه هفتم تیر چهره پلید منافقین را برملا ساخت و دست آنان را رو کرد، افزود: حادثه هفتم تیر توسط کسی صورت گرفت که در لباس دوست وارد بدنه نظام شده بود و این حادثه چهره نفاق را برملا ساخت و نشان داد که باید مراقب تحرکات جریان نفاق بود.

هاشمی ادامه داد: شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش یکی از تلخ‌ترین حوادث انقلاب اسلامی است، حادثه‌ای که در آن بسیاری از فعالان و دلسوزان نظام توسط منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی بر ضرورت آشنایی جامعه با بسترهای شکل‌گیری واقعه هفت تیر و اهمیت آگاهی از این موضوع تاکید کرد و اظهار داشت: هدف دشمن از حادثه دلخراش هفتم تیر از اصل و اساس براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و وقتی شخصیت‌های برجسته‌ای مانند شهید بهشتی در آن اتفاق به شهادت رسید، با استفاده از رسانه‌ها و نیروهایی که در اختیار داشتند برای تضعیف روحیه مردم از آن استفاده کردند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: شهدا با نثار خون خود به عهد و پیمان خود برای پاسداری از دین و انقلاب عمل کردند و لحظه‌ای در این راه سستی از خود نشان ندادند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت هفتم تیر در اراک و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: بزرگداشت شهدای هفتم تیر از ساعت 10 تا 12 در سالن امام علی(ع) اراک و همچنین دیگر شهرهای استان برگزار می‌شود.

به گفته وی توزیع بسته‌های فرهنگی از زندگی و وصیت‌نامه شهدا، تبلیغات شهری، نصب بنر و تزئینات شهری، توزیع 5 هزار پوستر اطلاع رسانی از طریق رسانه، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها، توزیع 5 هزار پوستر و توزیع بروشور و کتاب از برنامه‌های جنبی این مراسم است.

انتهای پیام/87012/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول