اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مدیرکل ارتباطات سیار استان تهران:

اپراتورهای تلفن همراه در مناطق خاص از امکانات یکدیگر استفاده می‌کنند

رئیس دفتر مدیرکل ارتباطات سیار استان تهران گفت: بر اساس تدابیر صورت گرفته، اپراتورهای تلفن همراه در مناطق خاص از امکانات یکدیگر برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌کنند.

اپراتورهای تلفن همراه در مناطق خاص از امکانات یکدیگر استفاده می‌کنند

حسن مستوفی‌راد امروز در حاشیه نشستی با مسئولان شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزکوه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور انجام شده است، همه مشکلات عشایر مورد بررسی قرار گرفته و طرح‌هایی را در زمینه رفع آنها ارائه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بعضی از این طرح‌ها در شهرستان فیروزکوه در دست اجراست و تعدادی نیز در مرحله راه‌اندازی قرار دارد، افزود: از مناطق عشایری شهرستان فیروزکوه که شرایط و زمینه اجرای طرح را دارند، بازدید به عمل آمد و دایر شدن ایستگاه‌های ارتباطی مستلزم رعایت پیش‌نیازهایی است.

رئیس دفتر مدیرکل ارتباطات سیار استان تهران با بیان اینکه موارد لازم مورد توجه قرار گرفت، گفت: مراحل ارزیابی در مکان‌های مورد نظر طی شده است.

مستوفی‌راد تصریح کرد: نخستین پیش‌نیاز برای اجرای این طرح، تطبیق آن با برنامه‌هایی است که از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور ابلاغ می‌شود و به لحاظ دسترسی شرایطی نظیر برق‌رسانی باید فراهم شود.در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات لازم، شرکت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور در خاورمیانه، آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهد بود.

رئیس دفتر مدیرکل ارتباطات سیار استان تهران با بیان اینکه رقابت بین اپراتورهای همراه اول سالم است، گفت: در شرایط نامناسب و مناطق عشایری، اپراتورها از امکانات یکدیگر نیز استفاده می‌کنند و بحث رقابت برای اپراتورها مطرح نیست؛ به خصوص برای ارائه خدمات به مناطق عشایری، این موضوع قابل توجه است.

مستوفی‌راد خواستار شد: مناطق و مکان‌هایی که زیرساخت‌های لازم برای نصب دکل را دارند، از سوی شهرستان فیروزکوه اعلام شود تا بتوانیم روستاهای همجوار و همسایه آن‌ها را هم مورد پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/2568/خ30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول