اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

فردا در خبرگزاری فارس

ترجمه‌ عربی «پایی که جا ماند» رونمایی می‌شود

ترجمه‌ عربی کتاب «پایی که جا ماند» به روایت سید ناصر حسینی‌پور و ترجمه‌ کمال السید، مترجم عراقی این کتاب، در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.

ترجمه‌ عربی «پایی که جا ماند» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از ترجمه‌ عربی کتاب «پایی که جا ماند» ساعت  15:30 روز سه شنبه  3 تیرماه، در محل خبرگزای فارس و با حضور کمال السید، مترجم عراقی و سید ناصر حسینی‌پور، راوی کتاب، چهره‌های ادبی و فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

کتاب «پایی که جا ماند» از جمله آثار برتر در حوزه ادبیات دفاع مقدس است که انتشارات سوره‌ی مهر آن را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرد. پس از تقریظ مقام معظم رهبری بر حاشیه‌ی این کتاب، «پایی که جا ماند» در کمتر از 3 ماه به چاپ نوزدهم رسید و رکوردی بر جای گذاشت. «پایی که جا ماند» تا به امروز بیش از 20 بار تجدید چاپ شده است.

مقام معظم رهبری در تقریظ خود بر ترجمه عربی ، انگلیسی و اردو این کتاب تاکید کرده بودند. در پی این تاکید رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد این کتاب منحصر بفرد را به زبان عربی ترجمه کرده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بنا دارد با همکاری خبرگزاری فارس و با حضور کمال السید، مترجم عراقی و سید ناصر حسینی‌پور راوی کتاب و جمعی از شخصیت های فرهنگی و ادبی این اثر را رونمایی نماید.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول