اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز تاکید کرد

معرفی توانمندی‌های سنتی با تکیه بر ظرفیت فرهنگی محلات تبریز

فرماندار تبریز گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف در محلات مختلف، ضمن شناسایی و ارائه توانمندی‌های تاریخی و فرهنگی مناطق یاد شده، بهانه‌ای برای آشنایی با کاستی‌ها و مشکلات شهروندان است.

معرفی توانمندی‌های سنتی با تکیه بر ظرفیت فرهنگی محلات تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از شهرداری تبریز، رحیم شهرتی‌فر در آیین افتتاح جشنواره دو روزه باقلای قراملک اظهار کرد: اجرای جشنواره‌های مختلف در فصل تابستان ضمن ایجاد فضای بانشاط و مفرح در جامعه، موجب معرفی توانمندی‌های فرهنگی و سنتی محلات مختلف کلانشهر تبریز می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از نقش شهرداری منطقه 6 و حمایت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی قدردانی کرد.

فرماندار تبریز گفت: در حالی که امروزه اغلب کشورهای منطقه با مشکلات عمیق سیاسی و امنیتی دست به گریبان هستند، در سایه ولایت فقیه و تلاش خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت کامل در کشور برقرار بوده و برنامه‌های فرهنگی تفریحی مختلف در کمال آرامش برگزار می‌شود.

شهرتی‌فر در ادامه با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مختلف در محلات مختلف، ضمن شناسایی و ارائه توانمندی‌های تاریخی و فرهنگی مناطق یاد شده، بهانه‌ای برای آشنایی با کاستی‌ها و مشکلات شهروندان است، تصریح کرد: فرمانداری تبریز آمادگی دارد در صورت تمایل و همکاری شهروندان، در مساجد قراملک حضور یافته و ضمن آشنایی با مشکلات، تا حد توان نسبت به رفع مسایل جاری اقدام کند.

محله تاریخی قراملک با برخورداری از مساجد، حمام‌های قدیمی و کاروانسراهای تاریخی و نیز کشاورزی و صنایع دستی از ظرفیت بالایی برای توسعه برخوردار است.

برگزاری جشنواره باقلا نیز با هدف معرفی قابلیت‌های این محله و ایجاد نشاط و امید در بین شهروندان این منطقه برگزار شد.

محله قراملک در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب نیز همواره در صف اول بوده به طوری که 46 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

جشنواره باقلا و برنامه‌های فرهنگی ـ تفریحی آن با استقبال شهروندان این منطقه مواجه شد.

انتهای پیام/60001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول