اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در 3 رشته ورزشی

رئیس اداره توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از میزبانی زنجان از مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون و سنگ‌نوردی خبر داد.

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در 3 رشته ورزشی

محمد حمزه‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز مسابقات جام رمضان در رشته‌های مختلف اظهار داشت: برخی از این مسابقات آغاز شده و برخی دیگر به مرور برگزار می‌شود.

وی فوتسال، اسکواش، بدمینتون، بسکتبال، تکواندو، تنیس، شطرنج، کاراته، کشتی، ووشو و والیبال را از جمله رشته‌های ورزشی اعلام کرد که مسابقات جام رمضان برای آنها برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برنامه‌ریزی برای میزبانی زنجان از مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و تصریح کرد: تنیس روی میز آزاد خردسالان و نونهالان پسر طی روزهای هشتم تا یازدهم مرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان آقایان را از دیگر مسابقاتی اعلام کرد که با میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

حمزه‌لو زمان برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان آقایان را 14 تا 17 مرداد ماه عنوان کرد و گفت: نفرات برگزیده بدمینتون در این مسابقات حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور در زنجان افزود: این مسابقات برای بانوان و آقایان برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات سنگنوردی نوجوانان و جوانان طی روزهای دوم تا هفتم شهریورماه برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری این مسابقات در زنجان قطعی شده است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای هفته مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان تاکید کرد: طی این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار شده است.

حمزه‌لو کلاس‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، همایش‌ و سخنرانی با موضوع پیشگیری از اعتیاد، همایش پیاده‌روی، کوهپیمایی، نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مضرات اعتیاد و ترویج ورزش را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در هفته پیشگیری از مواد مخدر عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی مختلف هم طی هفته مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر برگزار شده است.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول