اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوم شهریورماه به مدت 5 روز صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات بیس‌بال نوجوانان کشور برای نخستین‌بار

دبیر انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران گفت: برای نخستین‌بار در بحث استعدادیابی مسابقات نوجوانان کشور را در نیشابور برگزار می‌کنیم.

برگزاری مسابقات بیس‌بال نوجوانان کشور برای نخستین‌بار

کیوان صفائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اردوی اولیه تیم ملی بیس‌بال کشورمان از روز 16 تیرماه در ورزشگاه آزادی آغاز شده و تا 20 تیرماه ادامه دارد، از این 60 نفر 26 نفر به اردوی دوم دعوت می‌شوند و درنهایت 18 نفر بازیکن به مسابقات بین‌المللی تونس راه پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات بین المللی تونس از یازدهم شهریورماه به مدت هشت روز برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها تیم‌های درجه 2 حضور خواهند داشت.

دبیر انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران ادامه داد: مسابقات لیگ بیس‌بال کشور پس از ماه مبارک رمضان با شرکت 10 تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار خواهد شد که در گروه شمال تیم‌های خراسان رضوی، گیلان، سمنان، قم و تهران حضور دارند و در گروه جنوب مرکزی، نیوپایپ اصفهان، کرمان، بوشهر و هرمزگان با هم به رقابت می‌پردازند.

وی پیرامون مسابقات لیگ کشوری سافت‌بال نیز گفت: مسابقات لیگ سافت‌بال در مردادماه با حضور 10 تیم آغاز می‌شود که در گروه شمال تیم‌های خراسان رضوی، سمنان، قم، آذرخش تهران و رست پینای تهران حضور دارند و در گروه جنوب تیم‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شهرکرد و تیم ریف اصفهان با هم مسابقه می‌دهند.

صفائیان گفت: برای نخستین‌بار در بحث استعدادیابی ما مسابقات نوجوانان کشور را در نیشابور در تاریخ سوم شهریورماه به مدت پنج روز برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بیس‌بال ایران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: بازیکنان تیم ملی بیس‌بال ایران از نظر دفاعی در سطح مطلوبی قرار دارند اما در ضربه زدن بدون انضباط عمل می‌کنند.

مهرداد حاجیان پیرامون حضور بازیکنان اصفهانی در اردوی تیم ملی متذکر شد: بازیکنان اصفهانی در تمرینات خوب ظاهر شده‌اند و شانس این را دارند که تیم ایران را در مسابقات بین‌المللی تونس همراهی کنند.

 انتهای پیام/63020/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول