اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نماینده پارلمان قرقیزستان: صهیونیسم با فاشیسم تفاوتی ندارد

نماینده پارلمان قرقیزستان اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را با جنایات فاشیسم قابل قیاس دانست.

نماینده پارلمان قرقیزستان: صهیونیسم با فاشیسم تفاوتی ندارد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در دوشنبه، «ترسنبای باقر اولو» نماینده پارلمان و رئیس حزب «ارکین قرقیزستان» در چندین شبکه خبری و اجتماعی بحث جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه را مطرح کرد.

وی از جمله در صفحه خود در فیس‌بوک نوشت: برایم توجیه کنید که اسرائیل با  آلمان نازی و صهیونیسم با فاشیسم چه تفاوت دارند؟ هنگامی برای اولین بار از منطقه «ختین» بلاروس بازدید کردم، با تصور صحنه کشتار مردم غیرنظامی و به آتش کشیده شدن روستاها بهمراه ساکنانشان از جمله زنان، ریش سفیدان و کودکان از سوی فاشیست‌ها، اشک چشمانم بدون اختیار سرازیر شد. 

باقراولو در ادامه نوشته است: امروز رهبران اسرائیل بی‌شرمانه حرف‌هایی را تکرار می‌کنند که در گذشته هیتلر و گوبلز به زبان می‌آوردند. برای مرگ یک نفر اسرائیلی 100 نفر فلسطینی غیرنظامی کشته و خانه و روستاهایشان به خاک یکسان خواهند شد. چرا که یهودیان قوم برگزیده خدا بوده و باقی همه انسان نمی‌باشند... این است که فلسطینی‌ها در وطن خود غریب شده‌اند.

باقراولو از سیاست‌مداران خوشنام قرقیز است که همواره علیه جنایات رژیم صهیونیستی صدایش را بلند و چند دفعه نیز همایش و تظاهرات برگزار کرده است.

از جمله در 14 ژانویه سال 2009 این نماینده پارلمان قرقیزستان ضمن اعتراض به جنایات تل‌آویو علیه نوار غزه تظاهرات برگزار کرده و اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی کرده بود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول