اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/روایت خواهر احمد عزیزی از دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب

گزارشی از وضعیت برادرم ‌‌ارائه دادم/می‌دانم حضرت آقا برای سلامتی احمد دعا می‌کنند‌

خواهر احمد عزیزی با اشاره به دیدار اهالی شعر و ادب در شب میلاد امام حسن (ع) با رهبر معظم انقلاب، گفت: سعادتی برای من بود که مقام معظم رهبری را زیارت کنم.

گزارشی از وضعیت برادرم ‌‌ارائه دادم/می‌دانم حضرت آقا برای سلامتی احمد دعا می‌کنند‌

زینب عزیزی امروز در مورد دیدار جمعی از اهالی شعر و ادب در شب میلاد امام حسن(ع) با رهبر معظم انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پیش از آغاز مراسم شعرخوانی و پس از اینکه شاعران مرد از نزدیک با مقام معظم رهبری به گفت‌وگو پرداختند، معظم‌له در جمع بانوان شاعر هم حاضر شدند و با آن‌ها به صحبت پرداختند.

وی افزود: در این حین من ضمن گزارشی از احوالات برادرم برای رهبر معظم انقلاب آرزوی سلامتی کردم و گفتم‌ امیدوارم تمام قدرت‌های دنیا در مقابل عظمت شما زانو بزنند.

به گفته عزیزی، رهبر فرزانه انقلاب نیز در پاسخ شعرخوانی و صحبت‌هایم فرمودند‌ ماشاءالله شما چیزی از آقای عزیزی کم ندارید و همانند ایشان شعر خوانده و صحبت می‌کنید.

خواهر احمد عزیزی ادامه داد: این سعادتی برای من بود که مقام معظم رهبری را زیارت کنم و در آن فضای روحانی و صمیمانه افتخار حضور داشته باشم.

عزیزی با اشاره به اینکه به حضرت آقا اقتدا کردیم و پشت سر ایشان نماز خواندیم، بیان داشت: جمعی از اهالی شعر و ادب در شب میلاد امام حسن(ع) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

خواهر احمد عزیزی به عرض ارادت و شوق وصف‌ناپذیر اهالی شعر و ادب در این دیدار اشاره کرد و متذکر شد: تمام حواسم به حضرت آقا بود و هیچ چیز دیگری را نمی‌فهمیدم.

وی با تاکید بر اینکه ای کاش فرصت بیشتری داشتم که با مقام معظم رهبری صحبت کنم، تصریح کرد: می‌دانم حضرت آقا برای سلامتی برادرم دعا می‌کنند.

عزیزی با ابراز خوشحالی از دیدار با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: گزارشی از وضعیت برادرم احمد عزیزی به‌صورت مکتوب مستقیما خدمت مقام معظم رهبری ارائه دادم.

انتهای پیام/2700/الف/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول