اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

ناهنجاری‌ها ناشی از ضعف باورهای دینی و فقدان معنویت در جامعه است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر در جوامع اسلامی به ویژه در جامعه خودمان شاهد بروز برخی ناهنجاری‎ها هستیم، ناشی از ضعف باورهای دینی و فقدان معنویت و به طور کلی عمل نکردن به سفارشات دین مبین اسلام است.

ناهنجاری‌ها ناشی از ضعف باورهای دینی و فقدان معنویت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، علی اوسط هاشمی در جمع اعضای بنیاد امید ایرانیان در سیستان و بلوچستان، خودسازی را جوهره رسیدن به کمال دانست و اظهار کرد: اگر انسان بتواند ارزش و مقام ماه رمضان را با همه وجود درک کند قطعا به خودسازی که جوهره رسیدن به کمال و سعادت است، می‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که بسیاری از مشکلات جهان زائیده گناه و معصیت است، افزود: وقتی زندگی خود را با گناه و معصیت می‌آمیزیم مشکلات و مصیبت‌ها زندگی‌ها را فلج می‌کند که اگر انسان کمی به عواقب کارهای خود در زندگی می‌اندیشید دیگر به سمت گناه و معصیت نمی‌رفت.

این مسئول بیان کرد: روزه اراده انسان را تقویت می‌کند و بهترین فرصت برای ورزش معنوی است و اگر اراده انسان بالا باشد، زمینه برای ترک گناه در ماه‌های آینده فراهم و جرات ایستادن در مقابل شیطان و نفس درونی بیشتر می‌شود.

مسئول دفتر بنیاد امید ایرانیان در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بنیاد امید ایرانیان از ابتدای فعالیت خود به فکر گسترش حوزه کاری خود بود تا از این طریق بتواند با تکیه بر سرمایه‌های جامعه از جمله جوانان و نوجوانان به عنوان اصول اولیه خود در راستای تحقق آرمان و اهدافش در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی کشور گام بردارد.

صفر اسلامی افزود: این بنیاد در تلاش است نخبگان استان را شناسایی کرده و در این بنیاد با آنها همکاری کنیم.

اسلامی خواستار حمایت مسئولان استان برای تحقق اهداف این بنیاد شد.

گفتنی است: این مراسم به همراه ضیافت افطاری در دفتر بنیاد امید ایرانیان برگزار شد.

انتهای پیام/75009/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول