اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بم:

300 روحانی در شرق کرمان مستقر شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم گفت: در حال حاضر 300 نفر روحانی در منطقه شرق استان کرمان مستقر هستند.

300 روحانی در شرق کرمان مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام محمد علی‌آبادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بم گفت: شب‌های قدر از بهترین شب‌ها در سال است و در روایات و احادیث آمده که مقدرات انسان در شب 19 ماه مبارک رمضان رقم می‌خورد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های خوبی که همه ساله بر شکوه آن افزوده می‌شود، برگزاری مراسم اعتکاف است که در سال 79 این مراسم با حضور حدود 50 نفر در بم انجام شد و امروزه شاهد برپایی این مراسم با حضور بیش از سه هزار نفر معتکف در شهرهای بم و بروات هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم ادامه داد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های مراسم اعتکاف با هماهنگی امام جمعه بم حسابی در صندوق جوادالائمه (ع) افتتاح شده و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از این طریق به ستاد اعتکاف شهرستان بم بدهند.

علی‌آبادی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم اعتکاف در ماه مبارک رمضان چند سال است که در شهرستان بم انجام می‌شود و ما در سال گذشته میزبان بیش از 500 نفر معتکف بودیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 روحانی در منطقه شرق استان کرمان مستقر هستند، تصریح کرد: به علت گرمی هوا برخی روحانیون حاضر به اعزام به منطقه شرق استان کرمان نیستند که به همین دلیل ما با کمبود روحانی مواجه هستیم و تا روز گذشته اعزام روحانیون به روستاها صورت گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم خواستار تامین امنیت مساجد شهری و روستایی در شب‌های قدر شد و عنوان کرد: مردم این منطقه در مراسم مذهبی به ویژه در شب‌های قدر حضور خوبی دارند که می‌طلبد نسبت به تامین امنیت محل‌های برگزاری مراسم اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول