اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان دومین باشگاه خصوصی

ادیب: پتوی لاله در بیس‌بال تیم‌داری می‌کند

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور گفت: قصد داریم به عنوان دومین باشگاه خصوصی پس از باشگاه آذرخش در بیس‌بال تیم‌داری کنیم.

ادیب: پتوی لاله در بیس‌بال تیم‌داری می‌کند

علیرضا ادیب که مدیرعاملی باشگاه پتوی لاله را نیز عهده‌دار است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قصد داریم به عنوان دومین باشگاه خصوصی پس از باشگاه آذرخش در بیس‌بال تیم‌داری کنیم و به دنبال نامه نگاری جهت دریافت مجوز از وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی به کمیته‌های فعال در استان‌ها اشاره کرد و گفت: انجمن بیس‌بال و سافت بال ایران، 14 کمیته فعال در استان‌ها دارد که همه آنها تلاش وافری با وجود کمبود اعتبارات، امکانات و زمین از خود نشان می‌دهند و اگر تلاش و کوشش آنها نبود ورزشی به نام بیس‌بال و سافت‌بال در کشور نداشتیم.

رئیس انجمن بیس‌بال و سافت‌بال کشور ادامه داد: من به دلیل عشق و علاقه همکارانم در استان‌ها مسئولیت انجمن بیس‌بال و سافت بال را برعهده گرفتم.

وی افزود: به دنبال این هستیم پس از مسابقات سافت بال غرب آسیا، رقابت‌های چهارجانبه در رشته سافت‌بال را با حضور تیم‌های ایران، عراق، تونس و اردن در کشور برگزار کنیم.

انتهای پیام/63020/ذ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول