اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

همین که والیبال جزء چهار تیم است باید کلاهمان را به هوا پرتاب کنیم

پروین: کریمی می‌تواند در مربیگری هم جادوگر باشد/وقتی‌ عرب‌ها با دریبل‌های او گیج می‌شدند لذت‌بخش بود

علی پروین پس از خداحافظی علی کریمی گفت: او بهترین کار ممکن را انجام داد.

پروین: کریمی می‌تواند در مربیگری هم جادوگر باشد/وقتی‌ عرب‌ها با دریبل‌های او گیج می‌شدند لذت‌بخش بود

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص موفقیت والیبالیست‌های کشورمان در لیگ جهانی اظهار داشت: به نظر من بچه‌های ما در این مسابقات شاهکار کردند و همین که تا اینجای کار آمدند باید کلاهمان را بالا بیندازیم و به آنها بگوییم ملت ایران به شما افتخار می‌کند.

وی افزود: البته ما پتانسیل شکست آمریکا را هم داشتیم اما خستگی برزیل توان بچه‌ها را کم کرده بود ولی این بچه‌ها از نظر ما و همه جهانیان قهرمان لیگ جهانی هستند چون هر روز می‌بینید فقط همه از ایران در سراسر جهان تعریف می‌کنند.

پروین در خصوص خداحافظی علی کریمی نیز گفت: علی بچه با استعداد و واقعاً جادوگر بود. او در مربیگری هم به نظر من می‌تواند جادوگر باشد چون این پتانسیل را به خاطر فکر خوب و خلاقش می‌بیند.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: ای کاش هیچ وقت بدبدرقه نباشیم نمی‌دانم آروزی کریمی در این فوتبال چه بود اما به تمام سطوح بالا رسید و شاید اگر می‌خواست در بارسلونا هم بازی می‌کرد اما ای کاش ما هیچ‌وقت بد بدرقه نباشیم. من نمی‌دانم پشت ماجرا چیست ولی خوب بود که علی با پیراهن پرسپولیس و یا تیم ملی از فوتبال خداحافظی می‌کرد. اما همه چیز تمام شد رفت و باید علی را به حال خودش نگذاریم و از او استفاده کنیم.

پروین خاطرنشان کرد: به نظر من کریمی تصمیم خوبی گرفت و به موقع این تصمیم را عملی کرد باید به بهترین کار کریمی آفرین گفت چون می‌دانم این بچه کلافه شده بود و دوست نداشت هر روز در یک تیم بازی کند. علی عزیز هر جا هستی ان‌شالله سربلند، موفق و مثل دوران فوتبالت دل مردم را شاد کنی. چون مردم تو را دوست دارند.

پروین در پایان در پاسخ به این سؤال که خاطره شیرینت از علی کریمی چیست،‌گفت:‌دریبل‌های کریمی و اسیر کردن بازیکنان مخصوصاً عرب‌ها که چند تا را با خود می‌پیچاند و آنها را گیج می‌کرد خیلی لذت‌بخش بود به همین دلیل چند سالی بود که عرب‌ها چهارنفری هم حریف کریمی نبودند و واقعاً‌ قبول داشتند که او یک جادوگر است. درست است دوران فوتبال کریمی امروز با خداحافظی‌اش تمام شد اما امثال کریمی همیشه در خاطرات مردم می‌مانند و این موضوع استقلال و پرسپولیسی ندارد. خبر تلخی برایم بود اما باز هم می‌گویم علی جان تو بهترین تصمیم را گرفتی علی‌رغم اینکه باز هم می‌توانستی با همین شرایط برای هر تیمی مؤثر و تأثیرگذار باشی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول