اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گیگز: فان‌خال شبیه فرگوسن است

دستیار سرمربی فعلی منچستریونایتد وی را به سرمربی پیشین شیاطین سرخ تشبیه کرد.

گیگز: فان‌خال شبیه فرگوسن است

به گزارش خبرگزاری فارس، رایان گیگز اعلام کرد که لوئیس فان خال در برخی ویژگی‌ها به سر الکس فرگوسن شبیه است. رایان گیگز، دستیار سرمربی 62 ساله هلندی و دارنده 19 عنوان قهرمانی در چهار باشگاه مختلف از جمله آژاکس، بارسلونا و بایرن‌مونیخ او را به فرگوسن که 27 سال هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت، تشبیه کرد.

گیگز اظهار داشت: هر دو مربی هاله‌ای دارند که از موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اند، ناشی می‌شود. آنها از بازیکنان انتظار واکنش و احترام دارند. رزومه فان‌خال گویای همه چیز است. او در باشگاه‌های بزرگی مربیگری کرده و پس از یک عملکرد موفق در جام‌جهانی به این تیم آمده است بنابراین وی اخیرا نشان داده که چه کارهایی می‌تواند بکند و من فکر می‌کنم بازیکنان خوب پاسخش را دادند.

وی ادامه داد: او دوست داشت تیمش حمله کند، گل بزند، هجومی باشد و فوتبال جذابی را به نمایش بگذارد. او به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و بسیاری از ویژگی‌ها برای سرمربی منچستر شدن را دارد.

گیگز خاطرنشان کرد: در زمان کوتاهی با لوئیس کار کرده‌ام؛ می‌توان دلیل موفقیت‌های وی را دید. او می‌خواهد همه چیز از دقیقه اول تمرین تا آخرش درست انجام شود. هرکاری که انجام میدهد روشن است و همه منظور او را درک می‌کنند. او روش منحصر به فردی دارد.

وی اضافه کرد: روش او کاملا ساده است اما اگر اشتباه کنید به شما می‌گوید و اگر کارتان را درست انجام دهید هم این کار را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول