اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف گچساران:

گچساران غرق در سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی است

رئیس اتاق اصناف گچساران و نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور گفت: گچساران شهرستانی غرق در سیاست‌ و جناح‌بندی‌ها سیاسی است.

گچساران غرق در سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ناصر حسینی صبح امروز در نشست مشترک اصناف و بازاریان این شهرستان با نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که با حضور عبدالرحیم رحیمی فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بازار قلب تپنده اقتصاد کشور و نقشی مهم و اساسی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی داشته است.

رئیس اتاق اصناف گچساران تصریح کرد: اصناف و بازاریان قبل از انقلاب در جنبش‌های گسترده‌ای از جمله تحریم تنباکو، صنعت ملی شدن نفت و انقلاب مشروطیت نقش مهمی ایفا کردند.

حسینی افزود: بازاریان در دوران قبل و بعد از انقلاب به ویژه روزهای نخست انقلاب در قضیه اعتصاب بزرگ بازاریان ایفای نقش کردند که این اقدام سبب سرعت بخشیدن به ایجاد انقلاب شد.

وی یادآور شد: به دلیل این نقش ویژه بازاریان، امام راحل از هیچ‌ قشری مانند بازار تجلیل نکرد و از بازاریان به عنوان بازوان ستبر انقلاب نام برد.

نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور ضمن تشکر از حضور نماینده مردم گچساران و باشت در این نشست گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یکی از فعال‌ترین نماینده‌های این شهرستان در ادوار گذشته بوده و تلاش‌های وی در خصوص پیشرفت حوزه انتخابیه خود بر کسی پوشیده نیست.

گچساران غرق در سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی است

حسینی با مهم خواندن وحدت و تعامل همه جناح‌ها در پیشرفت وضعیت گچساران گفت: گچساران دارای قابلیت‌ها و فرصت‌های بالقوه فراوانی بوده که تاکنون به صورت بالفعل در نیامده است.

رئیس اتاق اصناف گچساران با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چرا گچساران با وجود توانمندی و پتانسیل‌های بالقوه پیشرفت نمی‌کند، اذعان کرد: گچساران شهرستانی غرق در سیاست‌ و جناح‌بندی‌ها سیاسی و تخریب‌ها علیه همدیگر است.

حسینی ادامه داد: کارشکنی علیه همدیگر، احساسی عمل کردن و تفکرات قبیله‌ای، طایفه‌ای و عشیره‌ای از دیگر موانع رشد و تعالی گچساران بوده که متأسفانه در این شهرستان وجود دارد.

وی با تأکید بر حمایت و تعامل همه اقشار و جناح‌های سیاسی در گچساران عنوان کرد: همکاری، تعامل و صمیمیت برای اصلاح زیرساخت‌ها از جمله بهسازی و مرمت مبلمان فرسوده شهری این شهرستان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول